نسخه چاپی

آغاز كلاس مربیگری درجه ‌B با حضور مربی تیم ملی

عکس خبري - آغاز کلاس مربيگري درجه ‌B با حضور مربي تيم ملي

كلاس مربیگری درجه B كنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در آكادمی ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دوره آموزش مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره که با حضور 24 شرکت کننده آغاز شده آخرین قوانین و مقررات مربوط به مربیگری فوتبال توسط مرتضی محصص و ناصر صالح آموزش داده می‌شود.

دکتر محمد احسانی رئیس کمیته آموزش در آغاز این کلاس خطاب به حاضران گفت: فدراسیون فوتبال برای آموزش آخرین علم فوتبال از هیچ تلاشی برای مربیانش دریغ نمی‌کند. بر همین اساس از شما می‌خواهم داشته‌های خود را در اختیار دیگر همکاران گذاشته و استفاده بهینه‌ای از دانش روز دنیا ببرید چرا که با مطالعه و به روز شدن علم‌تان، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای فوتبال کشور متصور بود.

وی ادامه داد: حضور در این دوره از کلاس و کرسی‌های آموزشی لازم است اما کافی نیست. از شما تنها درخواستی که دارم این است که مرتبا مطالعه و ذهنتان را آماده کنید. راهی جز مطالعه وجود ندارد. باید مرتبا علمتان را به روز کنید.

رئیس کمیته آموزش همچنین خطاب به مربیان یادآور شد: از لحاظ کمی دوره های آموزشی مناسبی را برای فوتبال برگزار کرده‌ایم و بدون شک با حضور مدرسان مجربی که در دوره‌ها حضور دارند، از لحاظ کیفیت نیز سعی بر ارتقا دانش مربیان داریم.

احسانی همچنین تاکید کرد: مدرسان باید روی علم به روز و دانش فنی خود بسیار کار کنند و به روز باشند. اکنون ورزش دنیا با علم به روز پیش می‌رود و اگر می‌خواهیم موفق باشیم، باید هر روز مطالعه داشته باشیم. از شما مربیان می خواهم مرتبا مطالعه کنید تا بتوانید برای ورزش فوتبال کشور موثر باشید. کسب قهرمانی و موفقیت و حفظ آن بسیار سخت است. امیدوارم در مراحل پیش‌رو و در اختیار گذاشتن دانشتان به مربیان زمینه رشد و موفقیت را برایشان فراهم کنید.

به گزارش تسنیم، جواد نکونام مربی تیم ملی یکی از حاضران در این کلاس است.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...