نسخه چاپی

انگیزه خوبی برای شكست ایتالیا داریم

میرزاجانپور با بیان اینكه تیم ایران در نخستین مسابقه به مصاف ایتالیا می‌رود، گفت: با ایتالیا در لیگ جهانی هم بازی كردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. از سوی دیگر در لیگ جهان مغلوب شدیم و هم اكنون انگیزه بسیار خوبی برای شكست ایتالیا داریم. امیدوارم با شكست ایتالیا، شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل ازافکارنیوز، مجتبی میرزاجانپور در آستانه آغاز مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان جهان در ژاپن، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها همه خوب و از قدرت‌های برتر جهان هستند. بنابر این بیشتر عملکرد خودمان در زمین مسابقه و بازی‌ها مهم است.

وی با بیان اینکه تیم ایران در نخستین مسابقه به مصاف ایتالیا می‌رود، گفت: با ایتالیا در لیگ جهانی هم بازی کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. از سوی دیگر در لیگ جهان مغلوب شدیم و هم اکنون انگیزه بسیار خوبی برای شکست ایتالیا داریم. امیدوارم با شکست ایتالیا، شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما برای دو مسابقه ایران در شهر ناگویا مقابل ایتالیا و آمریکا چیست، گفت: کادر فنی برای هر تیم با توجه به آنالیز انجام شده و شرایط تیم ها، هدف گذاری و برنامه ریزی خاص دارند. واقعیت این است که به راحتی نمی‌توان این تیم‌ها را شکست داد و باید سیستم خوبی مقابل آنان داشته باشیم. امیدوارم خوب بازی کنیم و با دو پیروزی در ناگویا، راهی شهر اوساکا شویم.

میرزاجانپور درباره شرایط خودش و سالن مسابقات گفت: شرایط خودم خوب است، اما به نظرم سالن مسابقات استاندارد لازم را برای برگزاری رقابت‌های مهمی همچون جام قهرمانان بزرگ جهان را ندارد. کفپوش این سالن استاندارد است، اما زیر سازی آن در شرایط مناسبی نیست. البته ملی‌پوشان به هیچ موضوعی به عنوان سدی برابر هدف تیم ایران نگاه نمی‌کنند.

رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ قاره‌ها از ۲۱ تا ۲۶ شهریور به میزبانی کشور ژاپن و در دو شهر ناگویا و اوساکا برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه فردا (سه شنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود.

۱۳۹۶/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...