نسخه چاپی

ارات و بحرین با اسرائیل با موافقت عربستان

عکس خبري -ارات و بحرين با اسرائيل با موافقت عربستان

یك روزنامه صهیونیستی فاش كرد كه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی با موافقت عربستان سعودی صورت گرفته است.

به گزارش نما، روزنامه صهیونیستی «معاریو»، شامگاه روز جمعه،‌ در گزارشی از نقش محوری عربستان سعودی در توافق سازش ابوظبی و منامه با تل‌آویو پرده برداشت.

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که برقراری روابط دو کشور عربی امارات و بحرین با تل‌آویو با «رایزنی‌های تنگاتنگ» و «موافقت» عربستان سعودی صورت گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است که خانواده سعودی در سکوت از نزدیکی طرف‌های یادشده استقبال کرده است؛ با این حال این کشور عجله‌ای برای پیوستن به جمع این امارات و بحرین ندارد.


در گزارش معاریو همچنین آمده است، برای اینکه عربستان سعودی به جمع سازشکاران بپیوندد بایستی به طرح صلح عربی که خود این کشور آن را در سال ۲۰۰۲ مطرح کرده است، پشت کند که در این صورت با گفتن کلمه آره از طرف سعودی‌ها، دیگران مبهوت خواند ماند.

در همین ارتباط، وبگاه صهیونیستی «واللا» نیز پیشتر در گزارشی مشابه خبر داده بود که چراغ سبز عربستان سعودی به منامه زمینه را برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

این خبر پس از آن گزارش می‌شود که به تازگی امارات و بحرین با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عادی‌سازی کامل روابط خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در همین خصوص، روزنامه معاریو روز گذشته مدعی شد که به احتمال زیاد طی هفته جاری عمان و سودان نیز به جمع این کشورها بپیوندند و عادی‌سازی روابط خود با تل‌آویو را اعلام کنند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...