نسخه چاپی

این مرد خراسانی همسر خود را تیرباران كرد!

فردی كه همسر خود را بر اثر اختلافات خانوادگی با سلاح شكاری دست ساز در شهرستان نهبندان به قتل رسانده بود، كمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش نما،سرهنگ علی اکبر حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۰ مهر ماه فردی در روستای "چاه حاجی" شهرستان نهبندان بر اثر اختلافات خانوادگی همسر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و متواری شد که با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله عملیات دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

وی بیان کرد: ماموران از همان ساعات اولیه قتل، متهم را ردگیری کردند و شواهد حاکی از این بود که متهم به ارتفاعات محل زندگی پدرش متواری شده و خود را پنهان کرده است.

مخفیگاه قاتل فراری شناسایی شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: عملیات دستگیری متهم ادامه یافت و تیم‌های عملیاتی پلیس برای دستگیری متهم اعزام شدند که قاتل فراری وقتی عرصه را بر خود تنگ دید به سمت شهر نهبندان متواری و در خیابان معلم نهبندان کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

وی افزود: ماموران متهم را به پلیس آگاهی منتقل و از وی بازجویی کردند که قاتل فراری دستگیر شده در اظهارات خود بیان داشت بر اثر اختلافات خانوادگی با همسرش یک سلاح شکاری دست ساز را از فردی تهیه کرده و همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ حیدری بیان کرد: با اعتراف قاتل فراری دستگیر شده، فروشنده سلاح شکاری غیر مجاز نیز با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان نهبندان شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۳۳۹ فشنگ کشف شد.

وی با توصیه به شهروندان درخصوص مدیریت تصمیمات خود در زمان خشم و ناراحتی در اختلافات خانوادگی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.



منبع: رکنا

۱۳۹۹/۷/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...