نسخه چاپی

یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه هاست

عکس خبري -يگان ويژه سپر دفاعي مردم در مقابل فتنه هاست

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینكه نیروی انتظامی محور آرامش جامعه و افتخار نظام اسلامی است، گفت: یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه هاست و هر جایی كه مردم نیاز به كمك دارند در صحنه حضور دارد.

به گزارش نما ، سردار قاسم رضایی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های ویژه ناجا که با حضور یگان هایی از ارتش و سپاه برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته نیروی انتظامی، کارکنان ناجا را خادمان انقلاب اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی محور آرامش جامعه و افتخار نظام اسلامی است و حضور سایر همرزمان از ارتش و سپاه در میدان صبحگاه نیز نشان از وحدت دارد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از خانواده کارکنان نیروی انتظامی تصریح کرد: نقش خانواده ها بسیار مهم و محترم است و به پاس پشتیبانی از این پاسداران حریم ولایت، صمیمانه ترین تقدیر را از خانواده های کارکنان این سازمان ولایت مدار دارم.

رضایی با اشاره به فعالیت یگان ویژه گفت: یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه ها و در واقع مصداق "أشدا علی الکفار و رحماء بینهم" است.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: یگان های ویژه ناجا پشتوانه ای محکم برای مردم است و در هر جایی که مردم نیاز به کمک دارند از قبیل حوادث و بلایای طبیعی (سیل، زلزله، تامین امکانات برای مقابله با ویروس کرونا و ..) در صحنه حاضر و جلودار است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان ناجا خاطرنشان کرد: طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا کارکنان نیروی انتظامی "مجاهدان فی سبیل الله" هستند و آسایش خود را در امنیت و آسایش مردم می بینند.
ایسنا

۱۳۹۹/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...