نسخه چاپی

اختصاصی نما:

چرا دولت بیش از حد به تبلیغ رفع تحریم های تسلیحاتی می پردازد

عکس خبري -چرا دولت بيش از حد به تبليغ رفع تحريم هاي تسليحاتي مي پردازد

از ساعت 3:30 بامداد روز یكشنبه 27 مهرماه سال 99 محدودیت تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و صادرات و واردات اقلام تسلیحاتی از مبدا و به مقصد ایران بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت بلامانع شد.

از ساعت 3:30 بامداد روز یکشنبه 27 مهرماه سال 99 محدودیت تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و صادرات و واردات اقلام تسلیحاتی از مبدا و به مقصد ایران بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت بلامانع شد.

وزارت خارجه کشورمان در همین رابطه طی بیانیه‌ای ، اعلام کرد؛ «از امروز، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را، از هر منبعی، بدون محدودیت قانونی و صرفاً بر اساس نیاز‌های دفاعی خود تهیه کند و همچنین می‌تواند بر مبنای سیاست‌های خود تسلیحات دفاعی صادر کند».
این بیانه ی وزارت خارجه این برداشت را در ذهم شنونده ایجاد می کند که ما می خواهیم از سایر کشورها سلاح تهیه کنیم این در حالی است که ایران با تولید سلاح های بومی در 40 سال اخیر به خود کفایی کامل رسیده است ایران نیازی به خرید موشک ندارد چرا که هر انسانی که عملیات عین‌الاسد را دیده باشد قطعا می داند که ایران از بسته محصولات دقیق موشکی برخوردار است و طی عملیات های پیاپی در برخورد با تروریست ها در عراق و سوریه قدرت خود را نشان داده است ایران نیازی به خرید سلاح های دریایی هم ندارد. اینکه قایق‌های جمهوری اسلامی شانه‌به‌شانه ناوهای آمریکایی حرکت می‌کنند و ارتش تروریستی سنتکام با اطلاعیه‌های مطبوعاتی خواهان فاصله گرفتن آن‌ها از ناوهایش می‌شود، نشان می دهد که قایق های تندروی ایران خواب راحت را از ناوهای غولپیکر آمریکا بگیرد. ایران نیازی به خرید سلاح از سایر کشورها ندارد و حتی کشورمان می تواند به صادرات در این زمینه بپردازد اما تبلیغات بیش از اندازه برای رفع تحریم های تسحیلاتی به خاطر آن است که دوگانه ی جنگ و صلح را تقویت کنند.

۱۳۹۹/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...