نسخه چاپی

میریرزاده در گفتگو با نما:

دولت برای حل مشكلات كشور برنامه‌ای ندارد/اظهار نظرهای سیاسی دولت فضای كشور را الوده می كند

عکس خبري - دولت براي حل مشکلات کشور برنامه‌اي ندارد/اظهار نظرهاي سياسي دولت فضاي کشور را الوده مي کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینكه بتوان مشكلات كشور را حل كرد باید دارای برنامه بود و متأسفانه مشكل كشور این است كه دولت دارای برنامه نیست

حمایت میرزاده، نماینده سابق مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: برای اینکه بتوان مشکلات کشور را حل کرد باید دارای برنامه بود و متأسفانه مشکل کشور این است که دولت دارای برنامه نیست و یا اینکه در موضوع تدوین سیاست های مناسب اقتصادی و معیشتی، موفق ظاهر نشده است.
وی افزود: فقدان برنامه ریزی صحیح تنها مشکل دولت نیست، بلکه این مشکل در سایر دستگاه ها هم مشاهده می شود؛ در صورتی که برنامه محوری و اتخاذ تصمیم صحیح می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع سازد.
عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم با اشاره به ضعف در ضمانت اجرایی مصوبات مجلس و نیز نبود یک عزم جدی برای تدوین برنامه های کاربردی و راهگشا گفت: اگر ضمانت اجرایی قوی وجود داشت، قطعاً دولت نمی توانست از اجرای مصوبات مجلس سر باز بزند و اینکه اگر یک عزم جدی در تدوین برنامه های منسجم مشاهده می شد، امروز دولت و چه سایر نهادها چه خوششان می آمد و یا چه خوششان نمی آمد، باید این برنامه ها را اجرا می کردند.
میرزاده با اشاره به این مطلب که تمام سیاست های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور باید در قالب برنامه پیگیری شود، خاطرنشان کرد: تمام دولت ها موظف هستند که پایبند به برنامه باشند و اجازه ندهند که سرنوشت کشور قربانی بازی های حزی و جناحی و یا سلایق شخصی مسئولان شود.
این نماینده سابق در مجلس دهم معتقد است که اظهار نظرهای سیاسی دولت متأسفانه برگرفته از رفتارهای جناحی است و این مسئله سبب شده تا فضا آلوده شود.
میرزاده یکی از مشکلات دولت حسن روحانی را فقدان مدیران باتجربه در مناصب آموزش و پرورش دانست و گفت: متأسفانه افرادی مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش را برعهده گرفته اند که شایستگی هدایت این نهاد مهم آموزشی را نداشته اند.

۱۳۹۹/۸/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...