نسخه چاپی

افت چشمگیر فروش لوازم خانگی

عکس خبري -افت چشمگير فروش لوازم خانگي

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: فروش كالای لوازم خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افت كرده است. علت كاهش فروش كالاهای لوازم خانگی نیز افزایش و عدم ثبات قیمت‌ كالاهاست.

به گزارش نما ،مردم انتظار دارند با کاهش قیمت دلار قیمت سایر کالاهای مصرفی از جمله لوازم خانگی ارزان شود اما واقعا چرا با کاهش قیمت دلار قیمت کالاهای لوازم خانگی ارزان نمی‌شود؟ رئیس اتحادیه لوازم خانگی معتقد است که «با کاهش قیمت دلار یک تولیدکننده نمی‌تواند در عرض ۲۴ ساعت معجزه شق‌القمر کند و قیمت تمام کالاها از جمله لوازم خانگی را کاهش دهد. از سوی دیگر با گرانی قیمت کالاها فروش لوازم خانگی هم نصف شده است.»

هر چند که برخی از تولیدکنندگان درباره تاثیر کاهش قیمت دلار بر قیمت لوازم خانگی اعلام می‌کنند که با ارزان شدن قیمت دلار قیمت کالاهای لوازم خانگی به سرعت ارزان نمی‌شود. در همین رابطه تیر ماه سال گذشته علیرضا موسوی مجد، رئیس انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران به تجارت‌نیوز گفته بود «صنعتگران و تولیدکنندگان لوازم خانگی برای تامین قطعه از ارز آزاد استفاده نمی‌کنند اما قیمت ارز نیمایی نیز مدام در حال افزایش است و این افزایش نوسان‌ها تاثیری در کاهش قیمت کالاها ندارد.»
گسترش نیوز

۱۳۹۹/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...