نسخه چاپی

تمركز یگان های ویژه بر آموزش های مهارتی و آمادگی جسمانی

عکس خبري -تمرکز يگان هاي ويژه بر آموزش هاي مهارتي و آمادگي جسماني

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاكید بر آمادگی عملیاتی كاركنان یگان ویژه، گفت: آمادگی های جسمانی، عملیاتی، علمی و بصیرتی از اهداف اصلی یگان های ویژه است كه باید با استفاده از تمرین های میدانی محقق شود.

به گزارش نمااز پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی روز دوشنبه در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدایگرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخریزاده، افزود: در واقع این پیامی است برای ملت ایران که راه و مسیری که در حال طی کردن است، درست بوده و دشمن به شدت از موفقیت های جمهوری اسلامی عصبانی است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام اسلامی فروگذار نمی کند و از طرفی دیگر، پیامی است برای تمام مدافعان این انقلاب در سراسر عالم خاکی که با هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی، به مکر و حیله دشمن واقف باشند و همواره آمادگی خودشان را حفظ کنند.

وی ادامه داد: از صدر اسلام تاکنون کسانی که راه درست، خدمت به مردم و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم را انتخاب کرده اند، طبیعتا هزینه هایی هم دارد و این حرکت اخیر، نشانه ضعف و مستاصل شدن دشمن در قبال پیروزی ها و دستاوردهای این نظام اسلامی است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اولویت های ماموریتی، گفت: آمادگی های جسمانی، عملیاتی، علمی و بصیرتی از اهداف اصلی یگان های ویژه است که باید با استفاده از تمرین های میدانی، محقق شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس ویژه با بررسی ماموریت های گذشته، ضمن شناسایی نقاط ضعف و مرتفع نمودن آن، در حفظ و ارتقای نقاط قوت نیز تلاش می کند تا بتواند به قله های پیشرفت دست پیدا کند.

سردار کرمی با اشاره به اهمیت آموزش و آمادگی جسمانی کارکنان، بیان کرد: ورزش نقش مهمی در آمادگی جسمانی، سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد و با توجه به نوع ماموریت ها، بر آموزش های مهارتی و آمادگی جسمانی تمرکز داریم.

وی تاکید کرد: امروز پلیس ایران اسلامی از انسجام و آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و این آمادگی ها، هوشیاری ها و مجاهدت های کارکنان در سراسر کشور موجب رضایت مردم از پلیس و امنیت پایدار ایران اسلامی و همچنین رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خشنودی حضرت ولی عصر (عج) شده است.

۱۳۹۹/۹/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...