نسخه چاپی

اختصاصی نما:

نفوذ در «الجلیل» توسط پهپاد مقاومت/فاجعه امنیتی برای صهیونیست‌ها

عکس خبري - نفوذ در «الجليل» توسط پهپاد مقاومت/فاجعه امنيتي براي صهيونيست‌ها

رسانه های نزدیك به حزب الله خبر دادند كه نفوذ به حریم هوایی اسرائیل در ماه گذشته و برای به تصویر كشیدن رزمایش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی لبنان انجام شده است.

فریده امینی- به گزارش نما رسانه های نزدیک به حزب الله خبر دادند که نفوذ به حریم هوایی اسرائیل در ماه گذشته و برای به تصویر کشیدن رزمایش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی لبنان انجام شده است.
هنوز ارتش اسرائیل واکنشی به این خبر نشان نداده است.
نفوذ این پهپاد به آسمان منطقه الجلیل، در 26 اکتبر و دومین روز مانور نظامی ارتش اسرائیل و در اوج تدابیر امنیتی و پرواز گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیلی در آسمان مناطق شمالی به منظور جلوگیری از ورود هرگونه پهپاد و هواپیمایی به داخل اراضی اشغالی صورت گرفته است. این پهپاد پس از تصویربرداری از این منطقه، به سلامت به داخل لبنان بازگشته است و رادارهای ارتش اسرائیل هم نتوانستند آن را شناسایی کنند.

این فاجعه امنیتی باعث افزایش فشارها بر نخست وزیر رژیم صهیونیستی است به طوری که بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم اسرائیل خبر از برگزاری انتخابات جدید، بدون حضور نتانیاهو را داده است.
وارد شدن پهباد لبنانی و انجام ماموریت محوله بدون هدف قرار گرفتن، نشان قدرت حزب الله وشکست برای رژیم صهیونیستی است. این ضعف امنیتی باعث ضربه‌پذیری رژیم صهیونیستی خواهد شد و به جهان ثابت کرد که این رژیم یک هدف بسیار آسان و سهل‌الوصول خواهد بود.
افشای عملیات پهپادی نشان‌دهنده شکست سنگین این رژیم در برابر حزب‌الله است. این عملیات همچنین نشان داد که تئوری بازدارندگی این رژیم که در قالب گنبد آهنین و امثالهم بیان می‌شود، بیشتر یک شعار است و حزب‌الله هر زمان و در هر مکانی که بخواهد، توان عملیاتی علیه رژیم صهیونیستی را دارد.
این روزها از هم پاشیدن رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک می‌شود.



۱۳۹۹/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...