نسخه چاپی

۷۵ درصد از جایگاه‌های سوختگیری CNG كردستان رفع نواقص شده‌اند

عکس خبري -?? درصد از جايگاه‌هاي سوختگيري CNG کردستان رفع نواقص شده‌اند

مدیركل استاندارد كردستان گفت: ۷۵ در صد از جایگاه‌های سوختگیری CNG كردستان رفع نواقص شده‌اند.

به گزارش نما ،ژیلا یزدانی امروز(۲۶آذرماه) در جلسه‌ی کمیته نظارت بر جایگاه‌های سوختگیری CNG که در راستای حفظ ایمنی و استانداردسازی جایگاه های CNG استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان برگزار شد، از رفع نواقص ۳۹ جایگاه پر خطر و خطر متوسط در استان خبر داد و اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مکرر استاندارد کردستان و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ۵۰ جایگاه فعال استان کردستان ۳۹ جایگاه موفق به رفع نواقص پرخطر و خطر متوسط شده‌اند که برابر است با ۷۵ در صد از جایگاه‌های استان و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال رفع نواقص است.

شهرام ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز گفت: بهره برداران جایگاههای (سی ان جی) باید بر اساس آیین نامه و دستورالعمل‌های سازمان ملی استاندارد و نیز شرکت ملی پالایش و پخش کشور کلیه دستورالعمل‌های ایمنی را به دقت اجرا کنند.

ملکی افزود: همچنین در این راستا برای حفظ جان شهروندان مراجعه کننده به جایگاه‌ها، باید بازرسی‌های مستمر و دقیقی به وسیله سازمان ملی استاندارد صورت گرفته و با هرگونه موارد تخلف ایمنی و فنی در این جایگاه ها بشدت برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: توجه بیشتر به ارتقاء ضریب ایمنی تجهیزات جایگاه های سی ان جی و نیز تعمیر و نگهداری مستمر و آموزش فنی و ایمنی پرسنل جایگاهها باید از سوی بهره برداران در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه موضوعاتی مانند انجام تست مخازن جایگاه‌های استان و تعیین تکلیف بهره بردار جایگاه‌هایی که تحت مالکیت شهرداری ها هستند بررسی شد.

در پایان مقرر شد، طی برنامه زمانبندی که توسط استاندارد استان کردستان و شرکت ملی پخش تدوین می‌شود جایگاه‌هایی که مشمول تست مخازن می‌باشند تا پایان بهمن ماه ۹۹ مخازن خود را جهت تست به آزمایشگاه‌های همکار ارسال کنند.
ایسنا

۱۳۹۹/۹/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...