نسخه چاپی

تخریب ویلای میلیاردی دو مسئول در فیروزكوه

عکس خبري -تخريب ويلاي ميلياردي دو مسئول در فيروزکوه

دادستان شهرستان فیروزكوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد.



به گزارش نما، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت‌هایی که در مسیر اجرای حکم قضائی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

رضایی اظهار کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ٥ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...