نسخه چاپی

اهدای بسته های مهربانی به مادران كارتن خواب

عکس خبري -اهداي بسته هاي مهرباني به مادران کارتن خواب

مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها گفت: به مناسبت روز مادر بیش از ۴۶۰ بسته به دست مادران كارتن خواب بهبودیافته و مادران خانه سالمندان می‌رساند.

به گزارش نما ،اکبر رجبی مشهود روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: بیش از ۷ سال است موسسه طلوع با اهدای هدایی به زنان کارتن خواب علاوه بر گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در تلاش است تا روز زن را به زن هایی که فکر می کنند در شهر فراموش شده اند تبریک بگوید.

وی ادامه داد: زن های کارتن خواب اغلب تصور می کنند در این شهر از یاد رفته‌اند اما این هدایا ممکن است امیدشان را زنده کند و به این افراد یادآوری کند، افرادی هستند که هنوز به فکرشان اند. شاید همین اتفاق های به ظاهر کوچک باعث شود آن‌ها به آغوش جامعه بازگردند.

مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان اضافه کرد: همین یادآوری های کوچک می تواند دل های زنانی که در پاتوق ها زندگی می کنند را شاد کند و خنده را برلب هایشان بیاورد. همه ما این وظیفه را داریم که تک تک این افراد را به هر بهانه‌ای هم که شده یاد کنیم تا شاید دلشان به همین یادآوری خوش شود و قدمی برای درمانشان بردارند.

رجبی مشهود اضافه کرد: این بسته ها شامل روسری، کرم، اسپری، لاک، رژلب، آیینه، جوراب، زیورآلات، ناخن گیر، صابون و ۱۰ هزارتومان پول جهت عیدی است که می تواند برای هر کدام از زنان کارتن خواب نقطه امیدی شود.

رجبی اظهار داشت: این درحالی است که ما سعی داریم در حرکتی دیگر به دست مادران فراموش شده در خانه سالمندان هدیه بدهیم تا آن‌ها نیز فراموش نکنند که به یادشان هستیم و امیدشان را از دست ندهند و لبخند شادی بر لبانشان بنشیند.
ایرنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...