نسخه چاپی

توافق رویانیان با 2 بازیكن در اردوی تیم ملی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای سه هدف به ترتیب حل مشكل وینگادا، روحیه دادن به تیم ملی و مذاكره با شركت‌های اماراتی به این كشور سفر كردم.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در امارات اظهار داشت: من برای سه هدف راهی امارات شدم. یکی از آنها در خصوص مسئله و طلب وینگادا بود که حل شد و پرونده این موضوع تقریباً بسته شد.

وی افزود:‌ با چند شرکت تجاری در خصوص همکاری‌های فی‌مابین و اسپانسر شدن برای پرسپولیس صحبت‌هایی داشتم که این موضوع هم به نفع باشگاه بود و قطعاً در سال آینده با کمک این شرکت‌ها راحت‌تر می‌توانیم کارهای خود را ادامه و مشکلات را از پیش رو برداریم.

رویانیان ادامه داد: همچنین طبق وظیفه‌ای که داشتم سری هم به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان زدم که روحیه به این جوانان برومند ایرانی داده باشم. همه بازیکنان را دیدم و حتی صحبت‌های بسیار خوبی با کی‌روش داشتم.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد:‌ با کاپیتان با ارزش و حرفه‌ای فوتبال کشورمان یعنی نکونام نیز صحبت‌های خوبی داشتم و در کنار او مسعود شجاعی و خلعتبری نیز حرف‌هایی را زدم. من سعی کردم تا به تک تک ملی‌پوشان انرژی و روحیه بدهم که امیدوارم به نفع تیم ملی این اتفاق افتاده باشد.

وی در ارتباط با برخی اظهارات مبنی بر توافق با دو بازیکنان نیز گفت:‌بله، من با دو مورد توافق بسیار خوبی داشتم و انشالله بعداً اسامی این عزیزان را اعلام خواهم کرد. الآن همه چیز باید کنار گذاشته شود و همه باید به فکر موفقیت تیم ملی باشیم. بهتر است زیاد هم شلوغش نکنید چون من مطمئنم قطر مقابل بازیکنان خوب و با تکنیک ما شکست‌پذیر است و کنار گذاشتن این تیم کار سختی نیست.

۱۳۹۲/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...