نسخه چاپی

سيدجلال حسيني‌

هدف ما مهار مهاجم ۲ متری كره است

مدافع تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: قطعاً كره جنوبی با تاكتیك توپ‌های بلند مقابل ما قرار می‌گیرد و باید مهاجم ۲ متری كره را مهار كنیم.

سیدجلال حسینی‌ در خصوص بازی با لبنان اظهارداشت: این را می دانستیم که لبنانی‌ها برای گرفتن یک امتیاز مقابل ما دست به هر کاری می‌زنند و به دنبال وقت تلف کردن و هزار و یک راه دیگر هستند اما خوشبختانه تاکتیک آنها را با گل اول مهار کردیم.

وی افزود: قبل از گل اول هم می‌توانستیم زودتر دروازه لبنان را باز کنیم اما شانس یار و اقبال این تیم بود در نهایت پیروزی شیرینی را کسب کردیم و حتی می‌توانستیم ۶ گل هم بزنیم.

حسینی ادامه داد: ما نتیجه یک‌دلی و تمرینات خوب خود را در دو بازی گذشته گرفتیم و حالا تکلیف را باید خودمان روشن کنیم، کار بسیار سختی را مقابل کره‌جنوبی که فوتبال روانی بازی می‌کند داریم اما جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: کره جنوبی در خانه خود بسیار خطرناک است و شرقی‌ها هم چون می‌خواهند ثابت کنند که از غربی‌ها بهترند مقابل ما انگیزه دارند اما ما هم یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمر فوتبالیمان را در پیش داریم و به مردم ایران قول می‌دهیم با تمام وجود مقابل کره ظاهر شویم تا دست‌پر به تهران برگردیم.

وی یادآور شد: کره در خط حمله یک بازیکن ۲ متری دارد و به همین دلیل تاکتیک آنها روی توپ‌های هوایی است شاید ما باید ۲ متر و نیم بپریم تا مقابل سر این بازیکن ضربه بزنیم اما بازهم می‌گویم با تمام وجود و حتی ۲ نفری این بازیکن را کنترل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهم خطری دروازه ما را تهدید کند.

حسینی در پایان یادآور شد: از همه مردم ایران می‌خواهم دعای برای تیم‌ملی فراموش نشود، هواداران واقعاً در چند بازی اخیر تیم ملی سنگ‌تمام گذاشتند و نمی‌دانم با چه زبانی و چگونه باید از آنها تشکر کرد باید با رفتن به جام‌جهانی جواب زحمات آنها را بدهیم.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...