نسخه چاپی

در پي شايعه مذاكره ملي پوشان واليبال با ايتاليايي ها؛

بازار ایتالیا بسته شد

عکس خبري -بازار ايتاليا بسته شد

چندی است كه اخبار دعوت از ملی پوشان ایرانی از سوی تیمهای باشگاهی سری A ایتالیا را می شنویم، این در حالی در كشور ما ادامه دارد كه منابع خبری ایتالیا خبر بسته شدن بازار نقل و انتقالات را اعلام كرده اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر چند که هر روز طبق روال کاری متداول پایگاههای اطلاع رسانی خارجی را رصد می کنیم اما با شنیدن اخبار مربوط به پیشنهاد ایتالیایی ها به بازیکنان ایرانی، اقدام به بازبینی و بررسی مجدد و موشکافانه سایت های رسمی والیبال ایتالیا کردیم که متأسفانه نامی از بازیکنان ایرانی نبود.

این اخبار پیش از پایان مسابقات لیگ جهانی هم مطرح شد اما چون همچنان بازار نقل و انتقالات ایتالیا در حال جذب بازیکن بود در این مورد مطلبی ننوشته و سکوت کردیم. اما نکته جالب و قابل توجه این است که پس از پایان لیگ جهانی باز هم صحبت هایی در خصوص دعوت از ملی پوشان به تیمهای مطرح ایتالیایی در سری A شنیده می شود.


این اخبار در حالی مطرح مي شود که به طور رسمی اعلام شده تاریخ نقل و انتقالات در ایتالیا به پایان رسیده و به گفته کارشناسان واليبال لاجوردي پوشان هیچ شگفتی خاصی در بازار تابستانی برای تیم های ایتالیایی وجود نداشته است.

نکته جالب توجه اينکه نام بازیکنان ایرانی هم در این ميان مشاهده نمی شود، شاید پیشنهاداتی وجود داشته اما هیچ سندی در این خصوص نیست.

این اتفاقات برای والیبال ایران خوب نیست چون با این اخبار غیر مستند که البته بعید هم به نظر نمی رسد نمی بایست درخشش ملی پوشان و زحمات آنها را در لیگ جهانی زیر سوال ببریم باید بگوئیم که این مطالب مربوط به گذشته تا حال که فهرست سری A ایتالیا به طور کامل معرفی شده، می شود. معلوم نیست شاید دست اندرکاران والیبال ایتالیا هم از تبصره های خاصی برای جذب نیروهای جدید خارج از تاریخ نقل و انتقالات استفاده کنند و این مسئله شامل حال والیبالیست های ایرانی هم بشود در این صورت است که می گوئیم فبه المراد.....



باید از این تریبون به اطلاع همگان برسانیم همان طور که سطح والیبال ایران جهانی شده، سطح اطلاعات خبرنگاران و فعالان خبری آن هم رشد کرده و دیگر آنها ابزاری برای رسیدن برخی افراد با بازارگرمی ها و یا خدای ناکرده دلالی ها به اهدافشان نخواهند بود.

ما هم خوشحال می شدیم اگر حتی یکی از ملی پوشان ایرانی فصل جاری را در دیاری دیگر مسابقات باشگاهی را دنبال می کرد اما افسوس که تا به حال این گونه نیست...

فهرست برخی از اسامی بازیکنان حاضر در سری A ایتالیا در سال 2013 (A1 و A2 ) و خبر به اتمام رسیدن زمان نقل و انتقالات تابستانی در این کشور را ملاحظه می کنید./مح

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...