نسخه چاپی

برای صعود به جام جهانی 90 درصد تیم ملی استقلالی شدند

هافبك تیم فوتبال استقلال گفت: «من قبلا هم در تیم ملی در جام ملت ها با ایشان كار كرده‌ام و شناخت خوبی از هم داریم.»

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی؛ آندرانیک تیموریان پس از عقد قرارداد دوباره‌اش با استقلال، اعلام کرد تا زمانی که در تمرینات تیم شرکت نکند، ضمن احترام به رسانه‌ها، ترجیحا مصاحبه‌ای انجام نخواهد داد. حالا اما دو جلسه از حضور او در تمرینات استقلال می‌گذرد و بر همین اساس، تیموریان در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.



* آقای تیموریان دومین جلسه تمرینی‌تان با استقلال را هم پشت سر گذاشتید؛ شرایط استقلال را در حال حاضر چطور دیدید؟

- قبل از هر چیز باید بگویم خوشحالم که بعد از یکسال دوباره به تیم استقلال برگشتم. به نظرم استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد اگرچه که بچه‌ها تازه تمرینات بدنسازی‌شان تمام شده است و تمرینات تاکتیکی‌شان را شروع کرده‌اند. با همه اینها روز پنجشنبه باید با گسترش‌فولاد بازی کنیم که البته برای کسب 3 امتیاز این دیدار تلاش می‌کنیم تا لیگ سیزدهم را با قدرت شروع کنیم.



* استقبال خیلی خوبی از تمرینات این روزهای استقلال می‌شود. نظرتان در این خصوص چیست؟

- دست همه هواداران درد نکند که به تمرین می‌آیند و تیم و بازیکنان محبوبشان را تشویق می‌کنند. آنها استقلال را دوست دارند به خصوص امسال که هم لیگ جذاب‌تر شده و هم استقلال می‌تواند به فینال آسیا صعود کند. من امیدوارم امسال لیگ خوبی داشته باشیم و در کنار آن همانطور که گفتم، با استقلال به فینال آسیا هم راه پیدا کنیم.



* عملکرد استقلال را در فصل نقل‌وانتقالات چطور دیدید؟

- من فکر می‌کنم بازیکنانی که آقای قلعه‌نویی در پازل تاکتیکی‌اش روی آنها نظر داشت، جذب تیم شده‌اند و در کل استقلال خریدهای خوبی داشته است به جز مجتبی جباری که متاسفانه از استقلال جدا شد. من چندین سال کنار او در تیم جوانان، امید، بزرگسالان و تیم ملی بازی کرده‌ام و درک خیلی خوبی از فوتبال هم داشتیم. با همه اینها الان فوتبال ما حرفه‌ای شده و بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود.



* بسیاری معتقدند استقلال با توجه به تیمی که امسال بسته، تقریبا شبیه تیم ملی شده. چقدر با این موضوع موافقید؟

- به هر حال از 11 بازیکنی که در 3 بازی آخر تیم ملی در راه صعود به جام‌جهانی بازی کردند، 90 درصدشان استقلالی بودند و طبیعی است که این موضوع مطرح شود.



* دکتر فتح‌الله‌زاده پیرو موضوع عقد قراردادتان، اعلام کرده بود که به آندو گفتم یا قرارداد را امضا کن یا از پنجره پرت می‌شوی بیرون؟

- این نظر حاجی است و به آن احترام می‌گذارم. من رابطه خیلی خوبی با آقای فتح‌الله‌زاده دارم و در جلسه‌ای هم که داشتیم در کمتر از یک ساعت همه چیز را نهایی کردیم. یک سری خواسته‌ها من داشتم و یک سری خواسته‌ها هم ایشان داشتند که در نهایت به عقد قرارداد انجامید.



* امسال اولین تجربه‌ کاری‌تان با امیر قلعه‌نویی خواهد بود. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- نه، من قبلا هم در تیم ملی در جام ملت ها با ایشان کار کرده‌ام و شناخت خوبی از هم داریم. امیدوارم با تمام قوا در خدمت تیم ایشان باشم.



* هواداران استقلال هم طی همین مدت نشان داده‌اند علاقه زیادی به آندرانیک تیموریان دارند؟

- در وهله اول از آنها تشکر می‌کنم که در این چند وقت منتظرم بودند. درست است که از آقای فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی وقت خواستم در خصوص سفرم به قطر، ولی دست تک تک هواداران را می‌بوسم که من را شرمنده خودشان کردند.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...