نسخه چاپی

دفاع تمام قد شمس از گيتي پسند/

تیم ملی تا حالا اینقدر بدبخت نشده بود!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران درخواست و اصرار كمیته فوتسال برای حضور پنج بازیكن گیتی پسند در اردوی تیم ملی را مسخره و بیهوده می‌داند. او می‌گوید تیم ملی چه با بازیكنان بزرگ خود به مسابقات گرند پری برزیل برود و چه با بازیكنان جوان و گمنام، به فینال این مسابقات صعود خواهد كرد.

به گزارش نما، حسین شمس در گفتگو با مهر، در خصوص درگیری کمیته فوتسال و باشگاه گیتی پسند و محروم کردن پنج بازیکن گیتی پسند از حضور در تیم ملی، اظهار داشت: درخواست کمیته فوتسال بیهوده و مسخره است. باشگاه‌ها می‌توانند فقط برای مسابقات رسمی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بگذارند. تیم ملی تا حالا اینقدر بدبخت نشده بود که به باشگاه‌ها برای گرفتن بازیکن التماس کند.

وی افزود: کمیته فوتسال باید بداند اگر یک باشگاهی نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند به تیم ملی بازیکن بدهد باید به سراغ بازیکنان جوان‌تر برود. این برای تیم ملی یک فرصت است نه تهدید. حالا ما اگر در مسابقات گرند پری برزیل قهرمان شویم یا قهرمان نشویم چه فرقی می‌کند؟

مدیرعامل باشگاه ستارگان بهزیستی با دفاع از باشگاه گیتی پسند، یادآور شد: باشگاه‌ها موظفند فقط 72 ساعت قبل از مسابقات رسمی به تیم ملی بازیکن بدهند. این یک قانون است. در غیر اینصورت باید از بازیکنان دیگر دعوت کرد به تیم ملی بروند. گیتی پسند در این شرایط مصدومان زیادی دارد و البته بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به بازسازی خود و بهبود شرایطش نیاز دارد.

وی درباره احتمال برخورد انضباطی کمیته فوتسال با گیتی پسند هم تاکید کرد: این کمال ضعف کمیته فوتسال است. باشگاه‌های ما همه جوره بدبخت هستند و حتی حق پخش هم ندارند. حالا کمیته فوتسال در این شرایط آنها را هم اینگونه تهدید می‌کند. این اتفاقات جز ایران در هیچ جای دیگری رخ نمی‌دهد.

شمس با بی اهمیت دانستن مسابقات گرند پری برزیل، گفت: مگر وقتی ما با تیم ملی دوبار نایب قهرمان شدیم چه تاجی بر سرمان گذاشتند؟ آن موقع هم اتفاق خاصی رخ نداد. در این مسابقات جایزه‌ای را برای همه تیم‌ها در نظر گرفته‌اند. بخصوص اینکه امسال تعداد تیم‌ها به عدد هشت کاهش یافته و اصلا این مسابقات اهمیت ندارد.

وی افزود: هر تیمی از ایران به گرند پری برود، در مرحله مقدماتی از برزیل می‌بازد و آرژانتین و ژاپن را شکست می‌دهد. ما چه بازیکنانی مثل محمد کشاورز و طاهری را با خودمان ببریم و چه این بازیکنان را با خودمان نبریم، تیم ملی از مرحله مقدماتی صعود می‌کند و در مرحله دوم هم با شکست حریف خود به فینال می‌رسد و مجددا به مصاف برزیل خواهد رفت. پس اجازه بدهیم بازیکنان جوان خودشان را در این تورنمنت نشان بدهند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پایان با انتقاد مجدد از کمیته فوتسال، تصریح کرد: این مسائل به این خاطر اتفاق می‌افتد که بعضی از مسئولان فوتسالی نیستند. اشکالی ندارد. به هر حال تاریخ مصرف بعضی‌ها تمام شده که این تصمیمات را می‌گیرند.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...