نسخه چاپی

بوتیك های میوه فروشی در ژاپن!

در ژاپن می توانید از فروشگاه های عرضه میوه های لوكس، یك خوشه انگور را به قیمت ۱۰۰ دلار و یا یك خربزه با كیفیت را به بهای ۴ هزار دلار خریداری كنید.

به گزارش نما به نقل از العالم: شرکت «میوه های آفتاب» در ژاپن میوه های با کیفیتی را به فروش می رساند، البته بسیاری از این میوه ها به بالاترین پیشنهاد به فروش می رسند. در ماه جولای سال جاری یک خوشه انگور از نوع «رابی رومن» به قیمت 400 هزار ین ژاپن یا 4 هزار دلار به فروش رسید و قیمت هر دانه توت فرنگی قرمز هم تا 11 هزار ین رسید.
در ماه می خربزه های «کانتلوپ» که در شمال هوکایدو می رویند، به حراج گذاشته می شوند. هر کدام از این خربزه ها به اندازه یک خودروی معمولی ژاپنی قیمت دارند. امسال یکی از این خربزه ها به قیمت 1.6 میلیون ین به فروش رسید. البته این میوه ها معمولا به عنوان هدایایی گرانبها هستند. قیمت برخی میوه ها در این فروشگاه اینگونه گزارش شده است: یک دانه هلوی سفید 2625 ین، یک خوشه انگور مسقطی اسکندریه 7350 ین و هندوانه های مکعبی هم هر کدام 5 هزار ین قیمت دارند. اما در این بین «خربزه» عطری گرانقیمت ترین هدیه در ژاپن به شمار می آید؛ هر کدام از این خربزه ها به قیمت 16000 ین به فروش می رسد.

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...