نسخه چاپی

مارادونا از اداره مالیات ایتالیا شكایت می‌كند

اسطوره فوتبال آرژانتین از اداره مالیات ایتالیا به اتهام رفتار ناشایست حین تفتیش وی در بدو ورودش به خاك این كشور شكایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا، در ادامه جنجال اخیر در خصوص بدهی دیه‌گو مارادونا به اداره مالیات ایتالیا در دوران بازیگری‌اش در تیم ناپولی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین قصد دارد از مسئولان اداره مالیات ایتالیا شکایت کند.
از قرار معلوم مارادونا که گفته می‌شود نزدیک به ۴۰ میلیون یورو به اداره مالیات ایتالیا (اکیتالیا) بدهکار است، در بدو ورود به خاک ایتالیا از سوی گروهی از ماموران مورد تفتیش قرار گرفته تا در صورت به همراه داشتن اجناس قیمتی آن را به نفع دولت ایتالیا مصادره کنند. این اقدام در حالی صورت گرفته که آنجلو پیسانی، وکیل مارادونا، دختر و همسر وی نیز در محل حضور داشتند. به همین خاطر مارادونا و وکیل وی تصمیم به شکایت از اداره مالیات ایتالیا گرفته‌اند.
ظاهراً اداره مالیات ایتالیا درصدد است به هر نحو ممکن، حتی در قالب مصادره اموال نه چندان باارزش مارادونا طلب خود را از «پسر طلایی» فوتبال آرژانتین بگیرد. چند سال پیش نیز نظیر چنین اتفاقی رخ داد زمانی که مارادونا مجبور شد ساعت مچی و گوشواره الماس خود را به عنوان بخشی از بدهی‌اش به ایتالیایی‌ها تقدیم کند.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...