نسخه چاپی

نقض آشكار حقوق بشر در دیكتاتوری "آل خلیفه"

عکس خبري -نقض آشکار حقوق بشر در ديکتاتوري "آل خليفه"

فعال بحرینی تصریح كرد دیكتاتوری آل خلیفه در بحرین ناقض حقوق بشر است.

به گزارش نما؛ به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ قاسم الهاشمي رهبر گروه موسوم به ماموريت بين المللي براي بحرين در گفتگو با اين شبکه از لندن گفت:« رژيم بحرين به سرکوب مردم مشغول است. اين سرکوبها گسترش پيدا کرده است. رژيم بحرين ناقض حقوق بشر است. عناصر اين رژيم به خانه هاي مردم يورش مي بردند و مخالفان را بيشرمانه از اعضاي خانواده هايشان جدا مي کنند.

حتي زنان و دختران بحريني نيز از اين برخوردها در امان نيستند. اين برخوردها سبب خشم شديد مردم بحرين از حکومت شده است. مردم بحرين به صورتهاي مختلف اعتراضهاي خود را اعلام مي کنند و اين سوال را مي پرسند که چرا جامعه بين المللي در اين زمينه سکوت کرده است.

بايد با اين اقدامات برخورد شود. حکومت در هيچ جايي حق ندارد به خانه هاي مردم شبانه يورش ببرد و زنان را در آن شرايط بازداشت کند يا اينکه از آنها بازرسي بدني کند. مردم بحرين مي خواهند صداي اعتراضشان به جهانيان برسد . جهانيان بايد به خواسته هاي مردم بحرين توجه کنند. دستگاههاي حکومتي دربحرين ازجمله پليس بجاي آنکه به خواسته هاي مردم گوش کند به سرکوب آنها مي پردازد و به صورت مستقيم آنها را هدف گلوله قرار مي دهد.»

۱۳۹۲/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...