نسخه چاپی

سرمربی تیم‌ملی مشروط تمدید كرد

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران باز هم راضی شده قراردادش را به صورت مشروط و به مدت ۶ ماه دیگر با فدراسیون فوتبال تمدید كند. هر چند افتخاری معتقد است بعد از جام ملت‌ها باید مربی كاربلد ایرانی جای خسوس را بگیرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سید رضا افتخاری با اعلام خبر تمدید قرارداد خسوس کاندلاس با تیم ملی فوتسال ایران به مدت ۶ ماه دیگر، توضیح داد: هفته قبل جلسه‌ای را با اعضای کمیته فنی فدراسیون شامل آقایان محصص، افاضلی، معینی و آیت‌اللهی داشتیم و خسوس در این جلسه گزارش فنی کاملی ارائه کرد. این گزارش همچنین مورد تائید کمیته فنی قرار گرفت. از همین رو تصمیم گرفتیم قرارداد این مربی را به مدت ۶ ماه دیگر با تیم ملی تمدید کنیم و کار خسوس و هاشم‌زاده تا چند ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد خسوس باز هم مشروط امضا می‌شود و او می‌تواند قراردادش را دوباره تمدید کند، اظهار کرد: قرارداد باید مشروط باشد. اگر خسوس در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیرد دلیلی برای ماندنش وجود ندارد. ما نیز تمام تلاشمان این است تا بعد از او یک مربی کاربلد ایرانی را جایگزین کنیم. این مربی باید کارنامه خوبی داشته و در فعال هم باشد.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی برای انتخاب وحید شمسایی به عنوان جایگزین خسوس دارد یا نه، گفت: باید بگویم در انتخاب سرمربی تیم ملی دو فاکتور اصلی را در نظر خواهیم داشت. اول اخلاق است و بعد مسائل فنی. اسم نمی‌برم اما معتقدم باید مربیان ایرانی در کنار خسوس آموزش ببینند و هر موقع که احساس کردیم سطح فنی خوبی پیدا کردند انتخابشان می‌کنیم. حداقل این است که می‌توانیم از آن‌ها در تیم ملی زیر ۲۱ سال استفاده کنیم.

افتخاری همچنین درباره انتخاب مصطفی عمادی به عنوان مربی تیم ملی امید با وجود اختلافش با خسوس، تصریح کرد: عمادی در تیم زیر ۲۱ سال دستیار خسوس است. به هر حال مشکلی هم در گذشته بوده که جدایشان کردیم تا دیگر تکرار نشود. در تیم زیر ۲۱ سال هم ان‌شاءالله دیگر مشکلی پیدا نمی‌کنند! عمادی قبلا سرپرست تیم ملی بزرگسالان بود اما به خاطر همین مشکلات او را به تیم های پایه فرستادیم و فعلا کارهای سرپرستی تیم را هم خودم انجام می‌دهم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...