نسخه چاپی

نامه شركت هواپیمایی روسی به بروجردی

عکس خبري -نامه شرکت هواپيمايي روسي به بروجردي

رئیس كمیسیون سیاست خارجی مجلس با اعلام اینكه كارشكنی آمریكا سفر هیأت پارلمانی ایران به آمریكای جنوبی را لغو كرد، گفت:‌ مجلس در پی یافتن راه مناسب برای عزیمت این هیأت به این كشورهاست.

به گزارش نما ، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو سفر هیأت پارلمانی ایران به آمریکایی جنوبی اظهار داشت: قرار بود که این هیأت امروز به دو کشور ونزوئلا و کوبا سفر کند، اما آمریکایی‌ها به شرکت هواپیمایی ایرفلوت اعلام کرده‌اند که اجازه عبور این هواپیما از آسمان آمریکا را نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه به علت کارشکنی آمریکایی‌ها، سفر هیأت پارلمانی ایران به کشورهای آمریکای جنوبی لغو شده است، افزود:‌ مجلس در پی یافتن راه مناسب برای عزیمت این هیأت به این کشورهاست.
متن نامه شرکت هواپیمایی روسیه (آلروفلوت) به علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح ذیل است: احتراماً عطف به تلکس دریافتی از مسکو بنا بر تقاضای واحد امنیت هوایی آمریکا (SECURITY SECTION AIR) مقرر شده با اطلاع‌رسانی، ابطال رزرواسیون جنابعالی نیز صورت بپذیرد.
با توجه به محرمانه بودن تلکس ارائه شده از آمریکا امکان ارائه سند متأسفانه مقدور نبوده و پیگیری واحد security flight operation مسکو درباره ایجاد هر گونه تسهیلات سفر تاکنون بی‌پاسخ بوده و پیگیری فقط از طریق کنسولگری‌های آمریکا میسر است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...