نسخه چاپی

پذیرش 15 عضو منافقین از سوی ایتالیا

هفته گذشته كمیساریای عالی سازمان‌ ملل در امور پناهندگان از ایتالیا به‌ خاطر پذیرفتن ۱۵ تن از اعضای گروهك تروریستی منافقین در این كشور تشكر كرد.

به گزارش نما، روزنامه‌های محلی ایتالیا نوشت: با راه یافتن ۷ تن دیگر از اعضای منافقین به ایتالیا تعداد اعضای این گروهک تروریستی در این کشور به ۱۵ نفر رسید.

کمیساریای پناهندگی سازمان‌ ملل تاکنون بارها از جامعه بین‌الملل خواسته به اعضای این گروهک تروریستی که در عراق به سر می‌برند پناهندگی دهد؛ ولی به‌رغم تلاش‌های سازمان‌های بین‌المللی و دولت عراق تنها حدود ۳۰۰ نفر از این افراد به کشورهای ثالث منتقل شده‌اند.

بنا بر گزارش هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، صدای روسیه در گزارشی که اواسط دی منتشر کرد، از مذاکرات وزیرخارجه آمریکا با همتای رومانیایی خود در راستای اسکان منافقین در رومانی خبر داد.

چندی پیش دانا روراباکر یکی از نمایندگان ضدایرانی کنگره آمریکا که سرسختانه از منافقین حمایت می‌کند، لایحه‌ای را به کنگره ارائه کرد و خواهان حفاظت اعضای منافقین در کمپ لیبرتی و پذیرش آن‌ها به عنوان پناهنده در آمریکا شد. در قسمتی از متن این لایحه به همکاری ساکنین کمپ لیبرتی در راستای اجرای توافقنامه سازمان ملل و دولت عراق اشاره شده است، حال آنکه سازمان ملل بارها بر همکاری‌نکردن این گروهک تصریح کرده است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...