نسخه چاپی

پاسخگو می شود؟

عکس خبري -پاسخگو مي شود؟

حجت الاسلام سید علی طاهری گفت : دولت به جای ایجاد این حاشیه ها به فكر مردم و به فكر حل مشكلات اقتصادی آن ها باشد و این كار ها جز آب به آسیاب ریختن دشمن ، فایده دیگری ندارد.

به گزارش نما ، به نقل از گلستان ما ، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشابه این اتفاق در گذشته رخ داده است و هیئت پارلمانی اروپا با عده ای از فعالان فتنه دیدار کرده بودند ، اظهار داشت : این بار هم خانم اشتون آمدند و به اسم حقوق بشر با عده ای از فعالان ضد انقلاب و فتنه گر ملاقات کرده اند.
وی در ادامه افزود: این روزها مجلس با جدیدت به دنبال این است که وزیر امور خارجه در این خصوص پاسخگو باشند که چرا با وجود تذکراتی که درگذشته به آنها داده شده بود باز هم چنین اتفاقی افتاده بود.
حجت الاسلام سید علی طاهری در ادامه تصریح کرد: اگر نمی توانند مهمانانی را دعوت کنند و برنامه او را مدیریت نمایند بهتر است کسی را دعوت نکنند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیگانگان نباید چنین اجازه ای داشته باشند که سرخود کاری انجام دهند و افزود : اگر نمایندگان ایران به کشور اروپایی سفر داشته باشند آزادی عمل دارند که با هرکسی ملاقات داشته باشند.
طاهری در ادامه تصریح کرد : این بار دوم است که این اتفاق می افتد و تذکرات لازم داده شده است و به ظاهر این آقایان نمی خواهند به این تذکرات توجه داشته باشند .
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : بهتر است تذکرات از قبل داده شود و برنامه ها هماهنگ شود و اگر نپذیرفتند این سفر ها انجام نشود .
وی در ادامه افزود : این سفر ها نباید به هر قیمتی انجام شود چون این گونه سفر ها هیج نفعی برای نظام ندارد و افراد فقط حرف خود را می زنند و بجز حمایت از فتنه گران کار دیگری انجام نمی دهند .
حجت الاسلام طاهری در ادامه خاطر نشان کرد : مسئولان باید تصمیم جدی بگیرند چون اگر این اتفاق نیفتد مجلس به وظایف خود عمل می کنند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : دولت به جای ایجاد این حاشیه ها به فکر مردم و به فکر حل مشکلات اقتصادی آن ها باشد و این کار ها جز آب به آسیاب ریختن دشمن ، فایده دیگری ندارد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...