نسخه چاپی

موسوی تبریزی هم مدعی دسترسی به نامه‌ای منتشرنشده از امام شد

عکس خبري -موسوي تبريزي هم مدعي دسترسي به نامه‌اي منتشرنشده از امام شد

در پی سكوت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در قبال برخی تحریفات و خاطره‌گویی‌ها، حجت‌الاسلام موسوی تبریزی نیز مدعی دسترسی به نامه‌ای شد كه تاكنون منتشر نشده است و وی از آن آگاه است.

به گزارش نما ، پس از انتشار اسناد تحریف 20 ساله نامه حاج سید احمد خمینی، یادگار امام(ره)، به آیت‌الله پسندیده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره)، حجت‌الاسلام موسوی تبریزی در شماره روز گذشته روزنامه‌ آرمان ضمن انتقاد از انتشار خبر و سند مذکور، در بخشی از یادداشت خود نوشته است که وی نیز نامه‌ای از امام(ره) دارد که تاکنون منتشر نشده است ولی وی به آن دسترسی دارد.
موسوی تبریزی در یادداشت خود می‌گوید: "در این راستا یک نامه منتشرنشده از امام(ره) وجود دارد که موسسه نشر آثار امام (ره) منتشر نکرده است که اشاره می‌کند به گروهی که اتفاقا افراد مسنی هم در آن حضور دارند و به آنها می‌نویسند که چطور شده است من که سنم از شما بیشتر است، جوان‌ها منطق مرا درک می‌کنند و حرف من را می‌پذیرند اما حرف شما را نمی‌پذیرند و به دنبال شما نمی‌آیند و ببینید کجای کار اشکال دارد."
پیش از این نیز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطراتی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درباره مسئله ارتباط با آمریکا مطرح کرده بود که این مسئله به شدت با انتقاد روبرو شد و کارشناسان بسیاری، این خاطرات را کاملاً خلاف رویکردهای همیشگی و بینات امام خمینی(ره) عنوان کردند.
با این وجود موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) علیرغم درخواست‌های بسیار زیاد در جامعه و افکار عمومی برای پاسخ گویی به اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی از اظهار نظر صریح در این باره خودداری کرد.
هم چنین موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) در ماجرای انتساب لطیفه موهن به رهبر کبیر انقلاب اسلامی توسط نعیمه اشراقی نیز واکنش جدی نشان نداد و حداقل به میزانی که این روزها اصول گرایان را برای طرح اندیشه‌های حضرت امام (ره) مورد مؤاخذه و انتقاد قرار می‌دهد وی را مورد مواخذه و نقد قرار نداد.
موارد مذکور در کنار برخی از اتفاقات مشابه رخ‌داده، موجب شده است که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در رسانه ها و افکار عمومی شکل بگیرد و علاقمندان انقلاب "نفوذ برخی گرایشات سیاسی و جناحی و وامداری نسبت به آنها" را عامل سکوت آن موسسه در حفظ و حراست جدی از اندیشه‌های تابناک بنیانگذار فقیه جمهوری اسلامی قلمداد کنند.
خاطرنشان می‌سازد مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) طی دو روز گذشته و علیرغم پیگیری‌های فراوان خبرنگار خبرگزاری تسنیم برای پاسخ به این ابهامات، تا لحظه انتشار این خبر حاضر به گفتگو در این باره نشده‌اند.
خبرگزاری تسنیم بار دیگر آمادگی خود را برای انعکاس پاسخ موسسه مذکور اعلام می‌‌کند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...