نسخه چاپی

به "پایتخت20" و 60 سالگی‌ام فكر می‌كنم

عکس خبري -به "پايتخت20" و 60 سالگي‌ام فکر مي‌کنم

"مهران احمدی" گفت:‌همه هنرمندان با توجه به اخلاق و تكنیك‌های حرفه‌ای "سیروس مقدم" جلوی دوربین او با احساس راحتی عمل می‌كنند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مهران احمدی" بازیگر نقش بهبود گفت: از "پایتخت3" به عنوان یک اتفاق میمونی خبر داد و خوشبختانه مردم هم آن را پذیرفتند و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی کوچکترین سهم را درشادی مردم دارم.
وی درخصوص ساخت سری چهارم و پنجم پایتخت گفت: من به "پایتخت20" و زمانی که 60 ساله می‌شوم و به اتفاقات آن زمان فکر می‌کنم.
ایفاگر نقش بهبود، افزود: تا زمانی که مردم علاقه داشته باشند، ما به عنوان تیم سازنده موظف به انجام وظیفه هستیم.
وی با اشاره به نقش متفاوت و پررنگ خود در سری جدید سریال "پایتخت"، گفت: ایفاگر همان نقش بهبود، داماد شریف خانواده هستم که هر چه اتفاق بد برای او افتاد و بهبود هم صبورانه آنها را پذیرفت.
احمدی ادامه داد: ویژگی نقش "بهبود" در "پایتخت3" وسعت بیشتری یافته و تا پایان قسمت با اتفاق‌های عجیب و غریبی در کار جنگل‌بانی خود مواجه می‌شود که به دنبال آن بقیه اعضای خانواده هم درگیر مشکلات او خواهند شد.
وی درخصوص همکاری‌اش با "سیروس مقدم" تصریح کرد: گذشته از ویژگی‌هایی منفی و حرفه‌ای "سیروس مقدم"، همه با او ایمان دارند و به عقیده من بزرگترین ویژگی این کارگردان کشورمان اخلاق و راحت بودن هر هنرمندی جلوی دوربین او است.
احمدی اظهار داشت: "سیروس مقدم" دست هنرمندان را برای بروز خلاقیت در نقش باز می‌گرداند و مثل یک پدر همه بدی‌های من را اصلاح می‌کند.
بازیگر نقش "آوای باران" با اشاره به تیم خوب بازیگران سریال "پایتخت" خاطر نشان کرد: سریال "پایتخت3" در کنار "سیروس مقدم" یک تیم بازیگری خوبی را دارد به این معنا که همه بازیگران آن یک دست هستند و همگی یک جنس بازی را دنبال می‌کنند که همین امر باعث رشد روابط و شخصیت‌ها می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...