نسخه چاپی

تشكیل یك كمیته برای بررسی برخورد محافظ اشتون

عکس خبري -تشکيل يک کميته براي بررسي برخورد محافظ اشتون

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: كمیته 3 نفره برای بررسی برخورد محافظ "اشتون" با خبرنگار صدا و سیما امروز به اصفهان سفر می‌كنند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد حسن آصفری" نماینده مردم اراک با اشاره به پیگیری کمیته 3 نفره کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت برخورد محافظ "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با خبرنگار صدا و سیما، اظهار داشت: بنده به همراه آقای "سید حسین نقوی حسینی" نماینده ورامین و "محمد صالح جوکار"، عضو این کمیته سه نفره هستیم و قرار است به منظور پیگیری و بررسی این مسئله، امروز سه‌شنبه به اصفهان سفر کنیم.
وی افزود: قرار است در این سفر ضمن دیدار با مسئولان استانی، دیدار و نشستی نیز با مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان داشته باشیم، همچنین در این سفر خبرنگار صدا و سیما نیز حضور دارد.
کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر رسمی خود به جمهوری اسلامی ایران، 19 اسفند ماه 92 سفر یک روزه شخصی به اصفهان برای بازدید از اماکن تاریخی این شهر داشت که یکی از خبرنگاران صدا و سیما هنگام فیلمبرداری از خانم اشتون با یکی از محافظین وی درگیری پیدا کرد.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...