نسخه چاپی

بررسی وضعیت پتروشیمی‌های كل كشور در كمیسیون صنایع

عکس خبري - بررسي وضعيت پتروشيمي‌هاي کل کشور در کميسيون صنايع

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مشكلات صنعت پتروشیمی كشور و وضعیت پتروشیمی‌های كل كشور در جلسه عصر روز گذشته این كمیسیون با مدیران شركت صنایع پتروشیمی و در محل این شركت خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «رمضانعلی سبحانی‌فر» نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح جلسه عصر روز گذشته کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: جلسه این کمیسیون با حضور مدیران شرکت صنایع پتروشیمی در محل این شرکت برگزار شد و مدیران شرکت در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت پتروشیمی‌های کل کشور و نقش پتروشیمی در اقتصاد و اشتغال کشور را ارائه دادند.
وی افزود: همچنین در این جلسه این موضوع که در سند چشم‌انداز 20 ساله صنعت پتروشیمی چگونه دیده شده و موانع و مشکلات برای رسیدن به سند چشم‌انداز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا بر این شد که مجلس و کمیسیون با تمام قوا از توسعه بخش پتروشیمی حمایت کنند.
عضو کمیسیون صنایع تصریح کرد: همچنین بحث ایجاد صندوق توسعه پتروشیمی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و مدیران شرکت صنعت پتروشیمی خود نیز به دنبال این هستند تا چنین صندوقی را احداث کنند تا از محل این صندوق بتوانند به سرمایه‌گذاران در این بخش تسهیلات ارائه دهند.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...