نسخه چاپی

توهین‌های كی‌روش به تیم ملی

در جلسه حمایت ملی از تیم ملی كه در سازمان صدا و سیما برگزار شد؛ معاون سابق وزیر ورزش به شدت از رویكرد منفعلانه فدراسیون فوتبال مقابل كی‌روش انتقاد كرد.

به گزارش نما، هفته گذشته جلسه‌ای در سازمان صدا و سیما با حضور برخی از مدیران نام آشنای ورزش کشور و عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد. با این حال این جلسه تحت تاثیر لیگ برتر قرار گرفت و رسانه‌ها به آن خیلی توجه نکردند در حالیکه صحبت‌های مهمی در این جلسه بیان شد. حتی دو بازیکن تیم ملی ایران نیز در این جلسه حضور داشتند. سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی حضور داشتند. نام این جلسه «حمایت ملی از تیم ملی » بود.

برای اینکه بداند در جلسه ضرغامی با مدیران ورزشی چه گذشت با یک فرد آگاه تماس گرفت. این شخص گفت: در این جلسه به جز ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج، ایت الهی و نبی و همچنین حمید سجادی معاون سابق وزارت ورزش به همراه برخی از مدیران و معاونان صدا و سیما حضور داشتند. در این جلسه حمید سجادی به شدت از مواضع منفعلانه فدراسیون و علی کفاشیان در قبال کی‌روش انتقاد کرد.

این شخص گفت: سجادی از اینکه کی روش تیم ملی ایران را با یک کاروان شتر که از کویر عبور کرده بسیار ناراحت بود و گفت باید به کی روش تذکرات لازم داده شود. تیم ملی ایران شان و شخصیت دارد و یک مربی خارجی حق ندارد با چنین واژه‌هایی تیم ملی ایران را خطاب قرار بدهد. سجادی البته از اینکه کی‌ روش در گذشته نیز گفته بود برای تیم ملی ایران گلریزان بگیرید ناراحت بود. سجادی گفت چه کسی فرهنگ گلریزان را به کی‌روش گفته است آیا او اصلا می‌داند گلریزان چیست؟! گلریزان برای یک ورزشکار یا شخص آبرومند زمین خورده گرفته می‌شود تا به او کمک شود آیا تیم ملی ایران درمانده و زمین خورده بود؟! اصلا برای شخص حقوقی گلریزان نمی‌گیرند و کی‌روش با بیان این حرف‌ می‌خواسته تیم ملی ایران را تحقیر کند. فدراسیون فوتبال نباید مقابل سرمربی خود منفعل باشد.. باید در کنار تیم ملی یک بزرگی حضور داشته باشد تا بازیکنان و مربیان را هدایت و راهنمایی کند.

در ادامه این فرد حاضر در جلسه گفت: راهکارهایی برای حمایت از تیم ملی از سوی رسانه ملی از سوی حاضران مطرح شد اما نکته قابل توجه این بود که فرصتی به سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان داده نشد تا این دو بازیکن ملی پوش از توقع‌ها و انتظارات خود بگویند و اینکه آنها به عنوان بازیکن چه خواسته‌ای از رسانه ملی دارند. البته سجادی در این بخش هم پیشنهادهای جالبی داد و گفت که بهتر است سازمان صدا وسیما نقشه راهی داشته باشد تا در صورت سه شکست در جام جهانی رسانه ملی چه رویکردی داشته باشد. کارشناسان چگونه نظرات خود را بیان کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...