نسخه چاپی

انتقاد از رد درخواست تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌ها

عکس خبري -انتقاد از رد درخواست تحقيق و تفحص از پالايشگاه‌ها

یكی از طراحان تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های كشور از رد این درخواست در كمیسیون مربوطه انتقاد كرد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، نادر قاضی‌پور یکی از طراحان تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور از رد درخواست این تحقیق و تفحص در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون انرژی با 8 رای موافق و 12 رای مخالف طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور را رد کردند.
وی در ادامه از کمیسیون انرژی به علت معطل گذاشتن طولانی مدت این طرح، انتقاد کرد و اظهار داشت: درخواست تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور در آبان‌ماه سال گذشته تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و از آن زمان تا به حال این درخواست معطل مانده بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به تصمیم وزارت نفت برای واردات بنزین، رد درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون انرژی برای ما سوال شده است که چرا اعضای آن با این تحقیق و تفحص مخالفت کردند؟
قاضی‌پور افزود: چرا عده‌ای نمی‌خواهند از پالایشگاه‌ها تحقیق و تفحص و نحوه تهیه میزان و قیمت مواد اولیه و نحوه فروش، میزان و قیمت فرآورده‌های پالایشگاه‌ها و بدهی‌های بالای آنها بررسی شود.
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم رد این تحقیق و تفحص در کمیسیون انرژی، انشالله این طرح در صحن مجلس رای می‌آورد و ما با بررسی عملکرد و بازدهی پالایشگاه‌ها و شناسایی نقاط ضعف، به تولید بیشتر بنزین در کشور، شفاف شدن فعالیت‌ آنها و کاهش فساد کمک می‌کنیم.

۱۳۹۳/۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...