نسخه چاپی

حاشیه‌های خواندنی سفر ملی‌پوشان به اتریش

بازیكنان تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از برگزاری اردوی اروپایی خود با خستگی و كم خوابی راهی اتریش شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنيم،بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان بامداد امروز (دوشنبه) از طريق فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) راهي وين اتريش شدند که پيش از سفر خستگي و کم‌خوابي در چهره آنها نمايان بود. همچنين اين سفر حاشيه‌هايي نيز به همراه داشت که در زير مي‌خوانيد.
اتوبوس تيم ملي راي ساعت 1:30 بامداد از هتل آزادي که محل اقامت ملي‌پوشان در تهران بود، به سمت فرودگاه امام خميني (ره) حرکت و اين اتوبوس ساعت 2:40 دقيقه بازيکنان را در قسمت C.I.P فرودگاه امام پياده کرد.

*بازيکنان و کادرفني تيم ملي که پيش از حرکت به سمت فرودگاه در دومين همايش همبستگي در حمايت از تيم ملي شرکت کرده بودند، با خستگي ناشي از اين مراسم و کم‌خوابي به فرودگاه آمدند که اين موضوع در چهره بازيکنان مشهود بود.

*کارلوس کي‌روش که اخيراً مشکلاتي را با حاشيه‌هاي تيم ملي پيدا کرده، با بي حوصلگي به فرودگاه امام خميني (ره) آمد و حتي درخواست خبرنگاران براي انجام مصاحبه را رد کرد.

*بازيکنان بلافاصله بعد از حضور در فرودگاه امام و حضور در قسمت C.I.P به طبقات فوقاني اين ساختمان رفتند و تا ساعت 4 بامداد که به سمت پرواز بروند با خبرنگاران روبرو نشدند.

*رحمان احمدي، عليرضا حقيقي، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، مهدي شريفي، احسان حاج‌صفي، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي، محمدرضا خلعتبري، مهرداد پولادي، رضا حقيقي، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، احمد آل‌نعمه، قاسم حدادي‌فر، محمدرضا خانزاده، کريم انصاري‌فرد و پژمان منتظري 18 بازيکني بودند که تيم ملي را در اين سفر همراهي کردند. بختيار رحماني و سوشا مکاني دو بازيکن تيم فولاد قرار است بعد از ديدار تيم باشگاهي خود برابر السد به اتريش بروند و لژيونرها نيز به نوبت از انگليس، هلند، اسپانيا و کانادا راهي اردوي تيم ملي خواهند شد.

*در اين سفر مهدي محمدنبي، هوشنگ مقدس و مهدي خراطي نيز تيم ملي را همراهي مي‌کردند تا کارهاي مربوط به اردو را در اتريش انجام دهند.

*داکروز، دن‌گاسپار و دکتر ديگو از اعضاي خارجي کادر فني کي‌روش به همراه مجيد صالح و مارکار آقاجانيان دستياران ايراني سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان مربياني بودند که در اردوي اتريش حضور خواهند داشت و از تيم پزشکي نيز دکتر پرهام خانلري و عليرضا شهاب در کنار تيم ملي خواهند بود.

تيم ملي فوتبال کشورمان براي آماده‌سازي خود براي جام جهاني از امروز اردوي خود در اتريش را آغاز مي‌کند و استارت تمرينات نيز از فردا (سه‌شنبه) خواهد بود.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...