نسخه چاپی

عبادی‌پور: ایتالیا خیره‌كننده بازی كرد

دریافت كننده تیم ملی والیبال ایران گفت: سرویس‌های خوبی مقابل ایتالیا می‌زدیم اما بازیكنان این تیم عملكرد فوق العاده‌ای در دریافت داشتند و به خوبی سرویس‌های ما را كنترل می‌كردند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا نسبت به سال گذشته بسیار قدرتمند‌‌تر شده و در این بازی بسیار کم اشتباه کار کرد.

وی ادامه داد: سرویس‌های خوبی مقابل ایتالیا می‌زدیم اما بازیکنان این تیم عملکرد فوق العاده‌ای در دریافت داشتند و به خوبی سرویس‌های ما را کنترل می‌کردند.

عبادی‌پور درباره عملکرد خود در این مسابقه عنوان کرد: مسابقه با ایتالیا نخستین بازی ملی رسمی من در رده بزرگسالان بود و هنوز نیاز به کسب تجربیات زیادی دارم. تلاش زیادی کردم تا پاسخ اعتماد اسلوبودان کواچ را بدهم و فکر کنم عملکرد خوبی مقابل ایتالیا داشتم. امیدوارم کادر فنی هم از کارم در این مسابقه راضی باشد.

دریافت کننده تیم ملی ایران گفت: بازی ایتالیا در مسابقه نخست خیره کننده و کم اشتباه بود اما امیدوارم در مسابقه روز یکشنبه نقاط ضعف خود را برطرف و این شکست را جبران کنیم. ایتالیا بسیار قوی تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم و بازی ما را دچار مشکل کرد.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...