نسخه چاپی

سفارش یك مسئول برای حضور دو بازیكن در لیست نهایی تیم ملی

یكی از مسئولان رده‌بالای فدراسیون فوتبال برای اینكه سهمیه نفت و فولاد در جام جهانی حفظ شود، آل‌نعمه و بختیاررحمانی را در دقیقه 90 مسافر برزیل كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، می گویند کارلوس کی‌روش قصد نداشت نام احمد آل‌نعمه و بختیار رحمانی را در لیست مسافران برزیل قرار بدهد اما بعضی‌ها که هم مسئول فدراسیون هستند و هم به کی‌روش نزدیک‌اند، نظر او را تغییر دادند.



برخی منابع آگاه می‌گویند نام احمد آل‌نعمه و بختیار رحمانی در فهرست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی نبود اما کی‌روش به سفارش یکی از نزدیکان خود که از مسئولان رده‌بالای فدراسیون فوتبال است، تغییراتی در لیست نهایی ایجاد کرد و با قلم قرمز کشیدن روی نام محمدرضا خلعتبری و توریست کردن محمدرضا خانزاده، آل‌نعمه و رحمانی را در لیست نهایی قرار داد.



البته از حق نگذریم که احمد آل‌نعمه در اردوهای اتریش و آفریقای‌جنوبی عالی بود و لیاقت حضور در جام‌جهانی را به نمایش گذاشت.



در لیاقت بختیار هم هیچ شک و تردیدی نیست. بختیار ستاره لیگ سیزدهم ایران بود و باید به جام‌جهانی می‌رفت. با این حال این دو مسافر برزیل باید قدرشناس مسئول تاثیرگذار فدراسیون باشند.



این مسئول فدراسیون هم می گوید که قصد بدی نداشته، فقط خواسته که سهمیه تیم های اول و سوم لیگ برتر در جام جهانی فوتبال حفظ شود تا حاشیه ای از این بابت گریبان کی روش را نگیرد.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...