نسخه چاپی

نكونام: فقط من بازیكن كلیدی تیم ملی نیستم

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برابر نیجریه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه او باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی ایران است و اینکه چه آرزویی دارد، گفت: به همه خبرنگاران سلام عرض می‌کنم. حضور در این جام برای من یک آرزو بوده است.


وی افزود: ما راه سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. کمتر کسی فکر می‌کرد که ما به اینجا برسیم اما اکنون اینجا هستیم. آرزوی بعدی ما این است که با افتخار برزیل را ترک کنیم. امیدوارم بتوانیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و با بهترین عملکرد از برزیل خارج شویم.


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: بهترین تیم‌ها در جام جهانی حضور دارند. می‌خواهیم نشان بدهیم که بی‌جهت به اینجا نیامده‌ایم و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم.


در ادامه از کاپیتان ایران درباره حضورش در اسپانیا و کلیدی بودن نقش او در تیم ملی سوال پرسیده شد. نکونام پاسخ داد: مطمئنا بازیکنان کلیدی‌تر بیشتر به تیم کمک می‌کنند و من یکی از آن‌ها هستم وقتی تجربه‌های بین‌المللی کنار تجربه‌های بومی قرار می‌گیرد یک تیم شکل می‌گیرد اما هیچ استرس و فشاری ندارم. فقط به این فکر می‌کنم که آماده حضور در بازی باشم و کاری که باید انجام بدهم.


وی افزود:‌ شرایط طوری نخواهد بود که بخواهیم با استرس وارد زمین شویم. هر چیزی که تمرین کرده‌ایم را در زمین پیاده خواهیم کرد.


۱۳۹۳/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...