نسخه چاپی

ستایش ریو فردیناند از تیم ملی ایران و كی‌روش

مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس به انتقاد از بازی نیجریه برابر ایران پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نیجریه در حالی در اولین دیدار جام برابر ایران به تساوی بدون گل رسید که در خیلی از دقایق بازی نمایش ضعیفی از خود ارائه داد.

ریو فردیناند که یکی از کارشناسان اختصاصی بی‌بی‌سی برای جام جهانی 2014 است، پس از پایان این دیدار گفت: نیجریه توپ و میدان را در این دیدار در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در خط حمله نمایش بسیار بدی از خود نشان دادند و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. نیجریه نتوانست از قدرت خود استفاده کند و توپ‌هایی که در خط هافبک در اختیار داشت را به گل تبدیل کند.

فردیناند در ادامه گفت: نیجریه فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد، به همین خاطر بازیکنان این تیم عجول بودند. ایران حریفی که نیجریه فکر می‌کرد نبود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد.

فردیناند در ادامه گفت: کارلوس کی‌روش توانست از تیم ایران تیم قدرتمندی بسازد و تمام جزئیات بازی را به دقت مورد بررسی قرار داده بود. به جرات می‌توانم بگویم کی‌روش برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته است. کی‌روش مربی بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته توانسته تیم ملی ایران را دچار تحول کند.

مدافع سابق تیم ملی انگلیس در ادامه درباره دیدگاهش درباره بازی ایران و نیجریه گفت: نیجریه‌ای‌ها در خط هافبک بسیار پرتعداد هستند. بر فرض مثال جان اوبی میکل بازیکن تراز اولی است و بازی‌های اروپایی زیادی تجربه کرده اما در این دیدار تراکم خط دفاعی نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد. اوبی میکل در این دیدار من را ناامید کرد. او بازیکن قدرتمند و شوت‌زنی است اما در این دیدار نتوانست بازی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد. در واقع او در بازی‌سازی نیجریه یک ناکام کامل بود.

۱۳۹۳/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...