نسخه چاپی

قول كواچ قبل از سفر به ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می‌دهم در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ برای هر امتیاز بجنگیم ولی نتیجه را نمی‌دانم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مراسم بدرقه تیم ملی پیش از اعزام به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال که شب گذشته (یک‌شنبه) در هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم ولی همان طور که می‌دانید روسیه، قهرمان المپیک و یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. ما برای ارائه بهترین بازی‌های خود مقابل همه تیم‌ها به ایتالیا می‌رویم. شرایط خوبی هم داریم و فقط شهرام محمودی همراه ما نیست. ما در تلاش هستیم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم ولی نمی‌دانم که این کار برای پیروزی کافی است یا خیر.

کواچ ادامه داد: ما به ایتالیا می‌رویم تا با بهترین تیم‌های دنیا بازی کنیم. روسیه و برزیل در گروه ما هستند و تلاش می‌کنیم قدم به قدم پیش برویم و بهترین نتایج ممکن را در مرحله نهایی بگیریم.

بوبان در مورد این مراسم تصریح کرد: من و بازیکنانم خیلی سخت تلاش کردیم تا چنین احترامی برای ما در نظر گرفته شود. مطمئن باشید سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که در موقع برگشت هم چنین مراسمی برای ما برگزار شود.

سرمربی صرب تیم ملی والیبال در مورد بهترین نتیجه‌ای که تیمش می‌تواند در فلورانس بگیرد، گفت: بهترین نتیجه، قهرمانی در لیگ جهانی است. قول می‌دهم برای هر امتیاز بجنگیم ولی نتیجه را نمی‌دانم. به غیر از استرالیا که از گروه B آمده،‌ همه حریفان ما در مرحله نهایی،‌ مثل ما جزو تیم‌های تراز اول دنیا هستند. برای ما مهم این است که بتوانیم به بازی‌های خوب خودمان ادامه دهیم.

بوبان در مورد بیماری و غیبت حسین معدنی، مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما بازی‌های خود را در ایتالیا برای حسین معدنی انجام می‌دهیم چون او شخص مهمی برای ماست. اگر ممکن باشد برای ایشان در فلورانس برنده خواهیم شد. خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانیم دوباره برزیل را شکست دهیم. پیروزی مقابل روسیه هم جزو برنامه‌های ماست. ما برزیل را با وجود والاس، بازیکن با تجربه این تیم ش

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...