نسخه چاپی

تیم ملی بسكتبال سوم شد

تیم ملی بسكتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در كشور لهستان مقابل تیم میزبان شكست خورد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران در روز پایانی تورنمنت چهارجانبه توران لهستان مقابل تیم میزبان به میدان رفت. بچیروویچ با ترکیب روزبه ارغوان ،مهدی کامرانی، صمدنیکخواه بهرامی،بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان آغازگر این دیدار بود.

در آغاز بازی تیم لهستان موفق شد چند امتیاز از ایران پیش بیفتد و با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ کوارتر اول را به سود خود خاتمه دهد.در کوارتر دوم بازی با وجود تلاش بازیکنان ایران نتیجه کوارتر اول تکرار شد و در نهایت تیم لهستان موفق شد نیمه نخست بازی را با برتری در نتیجه ۵۲ بر ۳۸ به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی بازیکنان ایران عملکرد بهتری مقابل حریف داشتند و با مهار موقعیت‌های تیم لهستان با تساوی در امتیاز ۱۵ کوارتر سوم را به پایان رساندند. در کوارتر چهارم هر دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند با این وجود تیم لهستان به دلیل برتری در نیمه نخست بازی موفق شد در مجموع با نتیجه ۸۳ بر ۷۰ به پیروزی برسد و با کسب سه پیروزی مقابل تیم های سوئد، پرتقال و ایران در این تورنمنت مقام اول را کسب کند.

در دیگر بازی کاپ توران تیم سوئد موفق شد با نتیجه ۷۶ بر ۵۰ پرتقال را شکست دهد و در جایگاه دوم قرار گیرد و ایران نیز با برتری مقابل پرتقال در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم ملی کشورمان امروز لهستان را به مقصد اسلواکی ترک می‌کند.

۱۳۹۳/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...