نسخه چاپی

به میزبانی كمیته ملی المپیك و با محوریت بازیهای آسیایی برگزار شد؛

نشست شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما

نشست شورای سیاست گذاری ورزش سازمان صدا و سیما بعد از ظهر روز گذشته به میزبانی كمیته ملی المپیك و با محوریت بررسی نحوه پوشش بازیهای آسیایی 2014 اینچئون برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضای شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما بعد از ظهر روز گذشته با حضور در محل کمیته ملی المپیک نشستی را با محوریت بررسی و چگونگی پوشش هر چه بهتر بازیهای آسیایی 2014 اینچئون برگزار کردند.

در این نشست که با حضور مجید زین العابدین رئیس شورا،حسین ذکایی مسئول امور اجرایی و بین الملل،فرشاد صادقی رئیس شبکه ورزش، عالیزاده رئیس گروه سرگرمی و تفریحات سالم شبکه 5، آذر مکان رئیس گروه اجتماعی و ورزش شبکه 2، مجید ندیری مدیر شبکه رادیویی ورزش، حسین آقا زمانی مدیر گروه ورزش شبکه 3، مسعودیان مدیر کل هماهنگی امور استانها، علیرضایی مدیر گروه سرگرمی و ورزش شبکه جام جم، مشهدی مسئول گروه ورزش شبکه خبر و بهرام شفیع مجری و نماینده ورزش شبکه 1 سیما و همچنین کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار گردید حاضرین بر همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر جهت پوشش فعالیت های آماده سازی اردونشینان اعزامی و فدراسیونها، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تاکید نمودند.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم به حاضرین و ارائه گزارشی کامل از وضعیت کاروان و فعالیتهای آماده سازی ملی پوشان اعزامی اظهار داشت: انصافا دست اندرکاران ورزش صدا و سیما در طول رقابتهای جام جهانی فوتبال برزیل نشان دادند که هدفی جز ایجاد شادی و نشاط در جامعه جوان ایران اسلامی نداشته و ندارند. پوشش دقیق و مناسب رقابتهای لیگ جهانی والیبال نیز یکی دیگر از فعالیتهای بسیار مثبت و چشمگیر مجموعه صدا و سیما بود که به درستی توانست ضمن به تصویر کشیدن فعالیتهای فدراسیون والیبال و ملی پوشان کشورمان فضایی ایده آل را در جامعه فراهم نماید.

وی ادامه داد: قطعا بازیهای آسیایی اینچئون بعنوان مهمترین آوردگاه ورزش در قاره کهن که هر چهار سال یکبار برگزار می شود و عیار و توان کشورهای آسیا را نمایان می سازد نیز یکی دیگر از میادینی است که در صورت هماهنگی هر چه بیشتر و قبول زحمت دست اندرکاران صدا و سیما می تواند طراوت خوبی در جامعه ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در روی آوری جوانان و نوجوانان به ورزش داشته باشد. ضمن اینکه پوشش مناسب رقابتهای ملی پوشان کشورمان می تواند گوشه ای از زحمات مجموعه ورزش را جبران نماید.

کیومرث هاشمی در پایان با تاکید بر آمادگی هر گونه حمایت و پشتیبانی برای ایجاد بهترین پوشش خبری از سوی صدا و سیما اظهار داشت: قطعا کمیته ملی المپیک بعنوان متولی اعزام کاروان جمهوری اسلامی ایران آمادگی خواهد داشت تا پیش از اعزام و حین مسابقات بصورت همه جانبه همکاری لازم را با مجموعه صدا و سیما جهت انعکاس دقیق فعالیت اعضای کاروان داشته باشد.

در ادامه نشست، رئیس شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما نیز توجه به ورزش و پوشش بازیهای آسیایی اینچئون را جزو اولویتهای اصلی صدا و سیما در ماههای پیش رو عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مسئولین صدا و سیما نگاه بسیار مثبتی به مقوله ورزش دارند و همین موضوع نیز کمک کرده تا دست اندرکاران ورزش صدا و سیما بتوانند بدون دغدغه اهداف و فعالیتهای تعریف شده را پیاده سازی نمایند.

وی ادامه داد: با همین نگاه حمایتی خوبی که در مجموعه صدا و سیما وجود دارد قصد داریم بازیهای آسیایی اینچئون را بهتر از دوره قبل بازیها یعنی گوانگژو برای مردم عزیز و علاقمند به ورزش پخش کنیم که در این زمینه افزایش تعداد نیروی انسانی متخصص و کاربلد، وسعت فضای مربوط به صدا و سیمای ایران در مرکز خبری بازیها و همچنین استفاده از تجهیزات جدید و به روز دنیا در دستور کار قرار گرفته است.

زین العابدین در پایان از مسئولین کمیته المپیک درخواست کرد تا هماهنگی های لازم را جهت همراهی فدراسیونها بمنظور پوشش فعالیتهای پیش از اعزام، حین برگزاری بازیها و بعد از اتمام مسابقات انجام دهند و گفت: شک نداشته باشید همکاران من در تمامی بخش های صدا و سیما همکاری لازم را جهت پوشش مطلوب بازیها خواهند داشت اما این را هم باید عنوان کنم که این مهم میسر نمی گردد مگر با همراهی دقیق کمیته ملی المپیک و فدراسیونها که در این زمینه درخواتس داریم همکاری لازم صورت پذیرد.

در ادامه نشست هر کدام از حاضرین ضمن تشریح برنامه های خود برای پوشش بازیهای آسیایی، دیدگاه ها، نظرات و درخواست های خود را اعلام داشتند.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...