نسخه چاپی

گزارش سایت فیلا از موفقیت تیم ملی كشتی آزاد جوانان ایران

فدراسیون جهانی كشتی در گزارشی به قهرمانی تیم ملی كشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات جهانی زاگرب پرداخت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سایت فیلا با درج عکسی از حسن یزدانی قهرمان 66 کیلویی کشتی ایران که در حال خاک کردن حریف آمریکایی اش است، به قهرمانی تیم ملی جوانان اشاره کرد.

فیلا در گزارش خود نوشت: حسن یزدانی و علیرضا کریمی در روز پایانی مسابقات جهانی جوانان به پیروزی های مقتدرانه ای رسیدند تا با پشت سر گذاشتن آمریکا، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند.

ایران با 64 امتیاز که حاصل سه مدال طلا و سه برنز بود قهرمان شد هر چند که آمریکا در روز آخر در هر چهار وزن به مدال رسید تا با 58 امتیاز دوم شود.

ایران که از روز نخست 32 امتیاز داشت، توسط یزدانی و کریمی به دو مدال طلا دست یافت و البته یک پیروزی کلیدی هم توسط امین طاهری در مسابقه رده بندی وزن 120 کیلوگرم داشت.روسیه هم با وجود این که سه مدال طلا داشت اما با 49 امتیاز تا رده سوم جهان پائین آمد.

فینال 66 کیلوگرم: حسن یزدانی که عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشید در تایم اول مبارزه نزدیکی با قهرمان جوانان جهان از آمریکا داشت اما در وقت دوم با زیر گیری های پیاپی کشتی را 9-2 تمام کرد.

فینال 84 کیلوگرم: علیرضا کریمی قهرمان آسیا در تایم دوم گرد و خاک به پا کرد و با زیر دو خم، یک فتیله پیچ و یک بارانداز در حالی که 3 دقیقه و 54 ثانیه از کشتی می گذشت، 12 بر 2 عظمت دولت بکوف از قزاقستان را برد.

۱۳۹۳/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...