اعزام دانش‌آموزان استان كرمانشاه به اردوهای راهیان نور

معاون اردویی سپاه نبی اكرم (ص) استان كرمانشاه از اعزام دانش‌آموزان كرمانشاهی به اردوهای راهیان نور در بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: پیش‌بینی ما برای این اعزام ۱۰ هزار نفر است.

به گزارش نما، علی یوسفی‌راد در گفتگو با مهر، از اعزام دانش‌آموزان کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی خبرداد.

وی گفت: طی این اردو که در بهمن‌ماه خواهد بود بخشی از دانش‌آموزان دختر و دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنیم که پیش‌بینی ما حدود ۱۰ هزار نفر است.

معاون اردویی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال در مجموع کل کاروان‌های مردمی، خودجوش، کاروانی و... ۵۷۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده‌اند.

وی افزود: امسال برای اولین بار شش هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان را به مناطق عملیاتی غرب و یادمان‌های استان کرمانشاه اعزام کردیم.

یوسفی راد ادامه داد: هم‌چنین امسال ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان پسر و ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف نیز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

وی گفت: در بحث اسکان کاروان‌های راهیان نور نیز ۳۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف و دانش‌آموزی را در یک دوره سه روزه اسکان دادیم طوری که در هر شب ۱۰۰ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.

یوسفی‌راد از اعزام کاروان‌های راهیان نور به جنوب و غرب کشور طی اسفندماه امسال و نوروز ۹۴ هم خبر داد.

وی یادآور شد: در بحث اسکان زائرین اربعین حسینی تعهداتی داشتیم که به خوبی انجام شد و بخشی از اسکان و پذیرایی از زائران عتبات چه پیش از اعزام و چه پس از بازگشت توسط معاونت اردویی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه صورت گرفت و آمادگی برای پذیرایی زائرین عتبات عالیات در کرمانشاه و شهرستان‌هایی چون سرپل‌ذهاب و اسلام‌آباد غرب وجود داشت.

معاون سپاه نبی اکرم (ص) افزود: پذیرایی و اسکان زائران به نحوی بود که طبق نظرسنجی‌ها بیشترین رضایت‌مندی را در پی داشت.

یوسفی‌راد تصریح کرد: از زمان تشکیل ستاد و قرارگاه اربعین در استان ما نیز آمادگی خود را برای کمک در این زمینه اعلام کردیم و در زمان برگشت زائران عتبات بیش از دو هزار نفر از از آنان را که اغلب تک نفره و دو نفره بودن پذیرایی کرده و اسکان دادیم.

وی گفت: البته اسکان دو هزار نفر، به صورت نفر به نفر کار سختی است که بحمدالله از عهده آن برآمدیم و ما در محل‌های تعیین شده برای خدمات دهی به زائرین، خدمات دیگری چون خدمات درمانی را نیز ارائه کردیم.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط