پیروانی: اردیبهشت به ایتالیا می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: برای برگزاری یك دیدار دوستانه از 22 اردیبهشت به ایتالیا می‌رویم تا در یك دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا بازی كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیرحسین پیروانی در مورد وضعیت تیم ملی جوانان گفت: از روز 28 فروردین اردوی جدید ما در تهران و به مدت 4 روز آغاز می‌شود. 26 بازیکن که در اردوهای قبلی استعدادیابی کرده بودیم در این اردو حاضر می‌شوند و 60 الی 70 درصد از شاکله تیم اصلی ما را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از این اردو به بعد بیشتر تمرکزمان روی مرور مسائل تاکتیکی است و بحث انتخاب بازیکن جدید کمتر وجود دارد. البته این موضوع به صورت مطلق نیست ودرهای تیم ملی به روی همه افراد باز است. اگر فردی مدنظرمان قرار بگیرد و بتواند توانایی خود را نشان دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد. اکنون تمرینات‌مان معطوف به کار تاکتیکی است تا بازیکنان به تفکراتمان آشنا شوند و ما هم به پتانسیل فنی آنها پی ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در رابطه با اردوهای برون‌مرزی این تیم اظهار داشت: 22 اردیبهشت به کشور ایتالیا اعزام می‌شویم تا یک دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا انجام دهیم. این اردو می‌تواند تدارک خوبی برای تیم ما باشد. ما 24 اردیبهشت با ایتالیا بازی می‌کنیم و 25 اردیبهشت به ایران بازمی‌گردیم.

وی در مورد مرحله انتخابی رقابت‌های قهرمانی آسیا تصریح کرد: این مسابقات از 10 مهر آغاز می‌شود. هنوز قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام نشده و معلوم نیست با چه تیم‌هایی همگروهیم و مسابقات در کجا انجام می‌شود. قرعه‌کشی این رقابت‌ها در اردیبهشت انجام می‌شود و آن زمان می‌توانیم بهتر در مورد این مسابقات صحبت کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که آیا تدارکات برای تیم ملی جوانان مناسب است، تصریح کرد: به نسبت داشته‌های فدراسیون و شرایطی که موجود است، وضعیت برگزاری اردوها خوب است البته این مسئله به صورت ایده‌آل نیست ولی ما می‌دانیم شرایط چطور است و با امکانات موجود، در حد توان برای تدارکات مناسب تیم‌های پایه تلاش می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه خیلی از مربیان گذشته به کیفیت زمین آکادمی انتقاد کردند، گفت: یک کمپ برای تمرین داریم که حدود 8 تیم از زمین آن استفاده می‌کنند. طبیعی است در این شرایط زمین کیفیت لازم را نداشته باشد. باید فکر کنیم و در شروع فصل گرما برای انجام تمرینات بهتر شرایط زمین بهبود پیدا کند.

وی در پایان در مورد اینکه هنوز قرارداد مربیان پایه امضا نشده و آیا او هم قراردادی با فدراسیون ندارد، خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه انجام شده و توافقاتی صورت گرفته است. اینطور که اعلام شده هفته آینده قراردادمان امضا خواهد شد. البته فعلا تمرکز ما روی تیم است و توجه چندانی به این موضوع نداریم. هر چند که مربیان باید قرارداد داشته باشند این مسئله طی روزهای آینده حل خواهد شد.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط