حضور سوشا در تركیب تیم ملی قطعی است؟

در خصوص حضور سوشا مكانی در تركیب تیم ملی، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. كی روش هنوز به جمع بندی نهایی برای اینكه از بین سوشا – اخباری و مظاهری به كدامیك بازی دهد، نرسیده است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، اگر کی روش تصمیم به استفاده از سوشا مکانی در بازی با سوریه بگیرد این یک فرصت خوب برای سوشا خواهد بود که بعد از ماجرای محرومیت شش ماه دوباره در ترکیب ایران دیده شود و بعد از آن نمایش خوب در بازی با تیم یرو می تواند منجر به افزایش صعود تیم میوندالن به لیگ برتر نروژ شود که این هم یک موفقیت بزرگ برای سوشا مکانی خواهد بود.



بازی میوندالن با یرو در مرحله پلی آف لیگ برتر شنبه آینده برگزار می شود. این بازی یک بار برگزار شده بود که به دلیل شرایط آب و هوایی ناتمام ماند و حال به دلیل حضور سوشا مکانی در اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال نروژ تصمیم گرفته این بازی را 29 آبان برگزار کند. شنبه آینده. طبیعتا در این بازی میوندالن از وجود سوشا مکانی استفاده خواهد کرد.



در خصوص حضور سوشا مکانی در ترکیب تیم ملی، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. کی روش هنوز به جمع بندی نهایی برای اینکه از بین سوشا – اخباری و مظاهری به کدامیک بازی دهد، نرسیده است.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط