اكبر عالمی همچنان زیر دستگاه ونتیلاتور است

عکس خبري -اکبر عالمي همچنان زير دستگاه ونتيلاتور است

كبر عالمی اگرچه هنوز بیهوش است و با دستگاه تنفس می‌كند، اما با افزایش سطح اكسیژن و پلاكت‌های خون نسبت به روزهای گذشته كمی بهتر شده است.

به گزارش نما،امیر سرایی مقدم - دستیار این مستندساز و مدرس سینما - درباره احوال اکبر عالمی که از حدود یک هفته قبل به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: ایشان همچنان زیر دستگاه ونتیلاتور هستند که به اقتضای استفاده از این دستگاه بیهوش هم هستند، اما نسبت به روزهای گذشته پلاکت‌های خون به حالت نرمال رسیده و اکسیژن خون هم با افزایش به کانال 80-90 رسیده است. البته ممکن است این‌ها بهبود نسبی لحظه‌ای باشد و بنا به شرایط این بیماری تغییر کند ولی امیدواریم روند بهبودی سریع‌تر پیش رود.

او همچنین اشاره کرد که همسر اکبر عالمی نیز به کوید 19 مبتلا شده و در بیمارستان بستری است، اما خوشبختانه حال عمومی وی خوب است.

سرایی مقدم در پایان از کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان هم که رسیدگی‌های لازم را در این شرایط انجام می‌دهند قدردانی کرد.

اکبر عالمی متولد سال ۱۳۲۴ و فارغ‌التحصیل رشته سینما با مدرک دکتری از انگلستان است که تاکنون مستندهای مختلفی را از جمله «مروارید خلیج فارس» ساخته است. او علاوه بر تالیف و ترجمه آثاری در حوزه سینما و عکاسی، در سال‌های دهه ۷۰ هم مجری برنامه «هنر هفتم» بود.
ایسنا

۱۳۹۹/۷/۲۱

اخبار مرتبط