یك زن ایرانی عضو هیات رییسه راگبی آسیا شد

عکس خبري -يک زن ايراني عضو هيات رييسه راگبي آسيا شد

«ناهید بی ارجمندی» مسوول توسعه انجمن راگبی ایران، امروز در جریان مجمع انتخاباتی كنفدراسیون راگبی آسیا به عنوان عضو هیات رییسه این كنفدراسیون انتخاب شد.

به گزارش نما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون راگبی آسیا امروز (یکشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد و بی ارجمندی با کسب ۱۸ رأی عضو هیأت رئیسه این کنفدراسیون شد.

سایر اعضای انتخاب شده از کشورهای تایلند با ۲۵ رأی، کره جنوبی با ۲۳ رأی، چین با ۲۲ رأی، لبنان با ۲۲ رأی و قزاقستان با ۲۰ رأی بودند.

البته در این میان رقابت فشرده بین سه نامزد زن از کشورهای اندونزی، هند و ایران بود که در نماینده ایران توانست با بیشترین رأی این کرسی را از آن خود کند.

حسن میرزا آقابیک رئیس انجمن راگبی با ابراز خشنودی از این موفقیت گفت: خوشحالیم که با یک برنامه ریزی خوب موفقیت دیگری برای راگبی ایران رقم خورد.

وی افزود: بی ارجمندی برای توسعه این رشته تلاش زیادی کرده است و ما این موفقیت را به جامعه ورزش کشور بویژه زنان توانمند کشورمان تبریک می‌گوئیم و امیدواریم بیش از گذشته شاهد موفقیت‌های رشته راگبی باشیم.

رئیس انجمن راگبی در پایان اظهار داشت: در خانواده راگبی، همدلی و تلاش حرف نخست را می‌زند که شاخص اصل اساسی در موفقیت‌های این ورزش پرطرفدار است و باید از حمایت محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز قدردانی کنم.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۹/۹

اخبار مرتبط