سردار جوانی در گفتگو با نما:

اروپا و آمریكا در مقابله با جمهوری اسلامی وجه مشترك دارند

عکس خبري -اروپا و آمريکا در مقابله با جمهوري اسلامي وجه مشترک دارند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرچند میان رفتار اروپا با آمریكا تفاوت هایی وجود دارد، اما در اصل مقابله با جمهوری اسلامی ایران نقاط مشتركی با یكدیگر دارند.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبتنی بر یک تجربه طولانی است؛ یعنی یک امر ذهنی و مبتنی بر حدس و گمان نیست؛ لذا برای اینکه نباید برای گشایش های اقتصادی و مشکلات اقتصادی امید به غرب داشته باشیم مبتنی بر یک تجربه سال های اخیر است که مبنای آن رفتارهای اروپایی ها و آمریکایی هاست.
وی افزود: در طی سال های اخیر جمهوری اسلامی ایران تعهدات برجامی خود را انجام داده است، اما آمریکا نه تنها تعهدات خود را انجام نداده است از برجام هم خارج شد، اما با وجود اینکه غرب به تعهدات خود عمل نمی کرد به ما می گفتند که در برجام بمانیم و به تعهداتمان عمل کنیم.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا در قبال انقلاب اسلامی، عزت، استقلال و مقوله پیشرفت ایرانیان به صورت یکپارچه خواهان عدم پیشرفت و اقتدار ایران هستند.
او تأکید کرد: هرچند میان رفتار اروپا با آمریکا تفاوت هایی وجود دارد، اما در اصل مقابله با جمهوری اسلامی ایران نقاط مشترکی با یکدیگر دارند.

۱۳۹۹/۹/۱۰

اخبار مرتبط