همایش ملی مادران قاسم پرور برگزار می‌شود

عکس خبري -همايش ملي مادران قاسم پرور برگزار مي‌شود

به همت مجمع ملی فعالان جمعیت همایش ملی مادران قاسم پرور در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش نما ،حجت الاسلام مسلم منفرد، مسئول دبیرخانه‌های تخصصی مجمع ملی فعالان جمعیت در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا از برگزاری همایش ملی مادران قاسم پرور خبر داد.

وی مهمترین هدف از برگزاری این همایش ملی را ارتقاء جایگاه مادری در جامعه، ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، تجدید عهد مادران با آرمانهای این شهید والامقام و تربیت نسل سلیمانی‌ها دانست.

حجت الاسلام منفرد ضمن بیان اینکه این همایش در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و با همکاری بسیج دانشگاه علوم تحقیقات برگزار می‌شود اظهار داشت: به مادرانی که از روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی (۱۲/۱۰/۹۸) تا روز اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ (۱۲/۱۰/۹۹) نام فرزندشان را قاسم گذاشته‌اند، نشان ملی "مادران قاسم پرور" اهداء خواهد شد.

عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت افزود: زمان ثبت نام مادرانی که در این تاریخ نام فرزندشان را قاسم گذاشته‌اند، از اول تا دوازدهم دی ماه ۱۳۹۹ می باشد. مادران می‌توانند جهت ثبت نام، تصویر شناسنامه مادر (صفحه مشخصات فرزندان) را از طریق اپلیکیشن "مثبت خانواده" یا آیدی @Admin_population در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.

وی درباره زمان برگزاری و برنامه‌های این همایش توضیح داد: با توجه به شرایط کرونا این همایش به صورت مجازی (وبینار) برگزار می‌شود و همگان می‌توانند در این همایش که در تاریخ ۱۳ دی ماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد شرکت کنند. تقدیر از مادران و سخنرانی شخصیتهای مطرح از جمله برنامه‌های این وبینار است.

۱۳۹۹/۱۰/۶

اخبار مرتبط