توقیف ۳۶ تُن شیرخشك در تهران

عکس خبري -توقيف ?? تُن شيرخشک در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از كشف ۳۶ تُن شیرخشك قاچاق و دستگیری یك متهم در عملیات این پلیس خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی از قاچاق شیرخشک از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال دهد و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را اخذ کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اضافه کرد: در بازرسی از باربری، ۱۴۴۱ کیسه پودر شیرخشک در مجموع ۳۶ تُن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.
ایسنا

۱۳۹۹/۱۱/۱

اخبار مرتبط