لزوم دقت به انتخابات 1400 برای كامیابی انقلاب اسلامی

چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

عکس خبري - چهل ودومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

فردا چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی كه می توان آن را به عنوان بزرگترین و سرنوشت ساز ترین انقلاب تاریخ بشریت دانست. انقلابی كه باعث شد كشور ایران از یك سرزمین وابسته به غرب به قدرتمندترین كشور منطقه غرب آسیا تبدیل شود.

شیما احمدی- به گزارش نما فردا چهل و دومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي است، انقلابی که می توان آن را به عنوان بزرگترین و سرنوشت ساز ترین انقلاب تاریخ بشریت دانست. انقلابی که باعث شد کشور ایران از یک سرزمین وابسته به غرب به قدرتمندترین کشور منطقه غرب آسيا تبدیل شود.
با توجه به تبلیغات رسانه های بیگانه و همچنین با توجه به حرف های نادرست غرب زدگان داخلی در مقایسه دستاورد های انقلاب نسبت نظام شاهنشاهی پرداختن به این موضوع و روشنگری هر چه بیشتر در این باره ضروری به نظر می رسد.
مقایسه ی عملکردی رژیم پهلوی با آنچه در طول دوران مشابه در جمهوری اسلامی رخ داده است، توجه به سرعت و نرخ رشد و توسعه کشور در عرصه‌هاي مختلف اقتصاد، علم، بهداشت، صنعت، کشاورزي و ... در مقايسه با ديگر کشورهاي جهان، به خوبی نشان می دهد که ايران در جايگاه رفيعي قرار دارد. از جمله موضوعاتی که توانمندی جمهوری اسلامی را می توان در آن مشاهده نمود فرایند مقابله کشورمان با ویروس کرونا است که به‌خوبی کشورمان را در تراز موفق‌ترین کشورهاي دنيا در مقابله با اين بيماري خطرناک قرار داده است.این در حالی است که کشورهای پر مدعای غربی از کنترل و مهار این بیماری عاجز مانده و روزانه تعداد زیادی از مردم این کشورها در دام این بیماری گرفتار و به کام مرگ کشیده می شوند. جمهوري اسلامي با پشتوانه دانشمندان جوان انقلابي خود در مسير توليد واکسن کرونا پيش رفته و روز گذشته دومين واکسن ايراني با نام «کوو پارس رازي» تست انساني خود را آغاز کرد.
توجه کردن به خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ابدا به معنی نبودن ضعف ها و کاستی های موجود نیست. بی شک آنچه که تا به امروز رقم خورده با انتظارات مردم و امام خامنه ای فاصله ی فراوانی دارد اما این نکته را باید در نظر داشته باشیم که با تبلیغات و هجمه های بیشمار ضد انقلاب و غرب زدگان داخلی نباید تنها به ناکامی ها توجه کنیم که این امر موجب القاء یاس و ناکارآمدی در جامعه خواهد شد.
بخش مهمی از ناکامی ها و فشارهای اقتصادی موجود حاصل انتخاب خود ماست لذا در انتخابات پیش رو با درآموزی از گذشته باید هوشمندانه عمل کنیم و سکان کشور را به دست فردی با صلاحیت و شایستگی لازم برای اداره کشور بسپریم


۱۳۹۹/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط