فاطمه آلیا در گفتگو با نما:

اقتصاد و معیشت، درد اول مردم است/ سخنان مسئولان در مورد تورم توهین به شعور ملت است

عکس خبري -اقتصاد و معيشت، درد اول مردم است/ سخنان مسئولان در مورد تورم توهين به شعور مردم است

عضو شورای مركزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مورد تورم گفت: مسئولان اجرایی پیش از این در مصاحبه های خود گفته بودند كه منظور ما از تورم این بود كه به یك نسبت قابل قبولی گران می شود،شرم هم نمی كنند چرا كه حرف آنها اهانت به شعور مردم است.

فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، درباره اینکه چرا دولت در حوزه اقتصاد نتوانست اقدام ملموسی جهت حل مشکلات مردم انجام دهد؟،گفت:باید برای مشکلات کنونی که مردم با آن روبه رو هستند اولویت بندی کرد، در مقطع کنونی مشکل اصلی و اساسی اقتصاد و معیشت مردم است به گونه ای که عده زیادی در اقلام روزمره در مضیقه هستند و ما هم راه حل قابل توجه ای هم از سوی مسئولان اجرایی ندیده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان در جایگاه اپوزیسیون طرح سوال می کنند،افزود: آنها باید از وجدان خود سوال کنند،اگر جای یک مسئول متعهد را غصب کردند باید پاسخگو باشند؛ متاسفانه بعضی از مسئولان اجرایی در اشکالات خود غرق شده اند!
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در عین حال تاکید کرد: مردم دلبسته انقلاب هستند اما حقیقتا کم کاری و بی تدبیری بعضی مسئولان اجرایی بین دولت و ملت فاصله می اندازد.
آلیا با بیان اینکه یک مقام مسئول باید احساس مسئولیت کند و با درد مردم به خوبی آشنا باشد،اظهار داشت: پذیرفتن مسئولیت به معنی خدمت گذاری به مردم، برنامه ریزی برای کاهش مشکلات، به وجود آوردن رفاه نسبی و تضمین کرامت و زندگی آبرومندانه برای مردم است در غیر این صورت هیچ جایگاهی برای یک مقام اجرایی تعریف نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که دولتمردان می گویند تورم را کنترل کرده و می کنیم از این رو آیا دولت در عمل توانسته است تورم را کنترل کند؟، تصریح کرد: دولت در زمان انتخابات با طرح مسائل اقتصادی از مردم رای کسب کرد اما به دلیل عدم توجه به اولویت ها امروز همین دولت از موضوع اقتصاد لطمه خورده است و یک علت آن به ضعف مدیریت برمی گردد چراکه دخل و خرج ها به درستی تنظیم نمی شود و دولت به شدت کسری بودجه دارد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت تورم را به گونه ای دیگر تعریف می کند،اظهار داشت: مسئولان اجرایی پیش از این در مصاحبه های خود گفته بودند که منظور ما از تورم این بود که به یک نسبت قابل قبولی گران می شود،شرم هم نمی کنند چرا که حرف آنها اهانت به شعور مردم است.
آلیا تاکید کرد: کارشناسان اقتصادی، حتی کسانی که گرایش به دولت دارند مُهر تایئد بر تورم و گرانی زده اند، مردم نمی توانند با گفتار درمانی مسئولان شکم خود را سیر کنند بالاخره باید پذیرفت تورم وجود دارد.

۱۳۹۹/۱۲/۲

اخبار مرتبط